Bij mij begon allemaal door de 1keer bij een vriend te gaan spelen.
Hij had het spel tekken 3... Het was direct raak en ik was verliefd op het spel...
Mijn favoriete character was toen ook eddy.
Daarna toen ik mijn eigen ps2 had, koopte ik mij een demo van tekken 4 (0euro).
Ik kon niet wachten op het spel en ik kocht het onmiddellijk toen het uit was.
Ik heb dat spel dagen gespeeld en toen was ik echt fan van tekken.
Ik begon toen meer aan combo's te doen maar toch nog vaak dezelfde gemakkelijke aanvallen...
Daarna (raar genoeg) kocht ik tekken tag tournament omdat ik niet kon wachten op de volgende tekken. Goed dat ik dat gedaan heb! Ik speel het nu ook nog soms en het leuke eraan vind ik dat het zo anders is dan de andere tekkens (met 2 taggen en tekken bowl en zo).
Toen ik tekken 5 kocht werd ik helemaal gek omdat je je mannetjes kon customizen... en ook devil within vond ik zalig. Jugglen was nu al iet wat van de partij (meer sample combo's).
Ik speelde daarna ook nog vaak tekken 5 DR bij mijn vriend op de PSP.
Daarna was tekken 6 uit... Maar ik had nog geen ps3 dus ik heb gewacht tot het ps3 pakket met tekken 6 uitkwam... maar ik had nog niet genoeg geld toen ik eindelijk genoeg geld had ging ik zoeken of er nog een pakket was met tekken 6 in. Ik heb 2 dagen hard gezocht op internet en veel bedrijven gebeld zonder resultaat... Ik vond het echt heeeel erg dat ik er geen vond... tot ik naar een bedrijf in Nederland belde. Die zijden dat ze er nog 1 in de etalage hadden. Dus ik ben speciaal voor tekken 6 helemaal naar Nederland gereden... Tekken 6 was echt mijn top spel! Ik vond vele combos uit en schreef ze op, ik speelde de campaign ontzettend veel en ik speelde ook ontzettend veel online.
DAAROM HOU IK ECHT SUPER VEEL VAN TEKKEN!
|