Poep? Gast hoor wie het zegt. Wat heb jij ooit bereikt met tekken om mij te corrigeren met domme argumenten. Er zijn GENOEG spelers op deze wereld die throws BREKEN op REACTIE. Zwerf maar op youtube en bekijk maar de talloze matches waar throws gebroken worden voor 80% (bij GOEDE matches). Het is bijna een standaard om throws te breken op reactie (hier in Japan en Korea). Enig reden waarom throws nog raak gaan zijn COUNTER throws en zelfs dan zijn er spelers die dat ook nog eens kunnen breken. Je hebt geen verstand waar je over praat behalve je eigen ervaring alleen doet dat er nu niet toe omdat het geen waarde heeft.
Ik word VRIJWEL niet gethrowed ja. Als je mij wilt throwen zul je moeten komen met een snelle throw zoals devil jins laser throw of julias mad axes of kings gs/sw mixup. Of ik moet mijn dag niet hebben en dan laat ik af en toe wat throws voorbijgaan. Je kunt de andere spelers vragen als je het niet geloofd.
En er zijn spelers die 99% van de throws breken zoals help_me, leedy, tissuemon, spero gin, prince, holeman en ga zo maar door. Oftewel er leven genoeg SUPERMANS op deze wereld.
Dat jij tekken nog in je eigen wereldje speelt en denk dat je goed bent droom lekker door. Je hebt nog niks gezien in Nederland qua tekken laat staan dat je iets weet over tekken met je throw theorie.
Is niet mijn bedoeling dat ik zo overkom, maar doe niet alsof je iets beter weet als je het niet weet.
|