Mja, ook al slaat m'n opleiding weinig op taal, m'n Nederlands moet blijkbaar op een dusdanig niveau zitten die acceptabel is voor HBO. Hell, ik weet het verschil niet eens meer tussen een lijdend voorwerp en meewerkend voorwerp
Jij ook alvast gecondoleerd.
Nevenschikkend voegwoord en onderschikkend voegwoord.
Jij ook gecondoleerd, als je LV en MV niet uit elkaar kan houden, krijg je het zwaarder dan ik.
Vandaag niet echt iets boeiends gedaan, naar de binnenstad gegaan tijdens de alweer eerste tussenuren van 't jaar.
ik heb ook niks leuks meer gedaan, ben bezig met The Godfather nog maar eens uit te spelen
ik heb nog geen tussenuren gehad (gelukkig maar, want ik haat tussenuren)
ik had maandag wel BIJNA een tussenuur maar we mochten de laatste les verplaatsen naar dat tussenuur waardoor ik eerder klaar was
ik heb ook niks leuks meer gedaan, ben bezig met The Godfather nog maar eens uit te spelen
ik heb nog geen tussenuren gehad (gelukkig maar, want ik haat tussenuren)
ik had maandag wel BIJNA een tussenuur maar we mochten de laatste les verplaatsen naar dat tussenuur waardoor ik eerder klaar was
die tussen uren moet je afdwingen
meestal werkt het ook in hun voordeel
Vandaag meegedaan aan een Soulcalibur toernooi. Erg geslaagd, was ook leuk om te zien dat enthousiasme rondom de spelers hetzelfde is als bij Tekken toernooien
Multifunctionele Sofiane had 't toernooi trouwens gewonnen.