Ik heb gisteren met Raven eens geprobeerd rage te krijgen met resetten. Een keer kreeg ik met lucky een streak van 6 maar toen verloor ik van de volgende ghost. (1 ronde, onvoorzichtigheid jwz.)
Ik heb nu al een aantal keer gehad dat er tijdens gewone roulette een vliegtuigje of een vliegende schotel langs kwam vliegen. Ook 1x dat er allemaal sterren door het beeld kwamen. Heeft iemand enig idee wat dat betekent?
Ik heb nu al een aantal keer gehad dat er tijdens gewone roulette een vliegtuigje of een vliegende schotel langs kwam vliegen. Ook 1x dat er allemaal sterren door het beeld kwamen. Heeft iemand enig idee wat dat betekent?
ZORG dat je weet dat je roullette hebt, dat kan je zien aan zo'n Rode strook boven je HP. * Die zie je verschijnen en verdwijnen, beetje vaag, ik weet *
Quit the match.
Spel slaat je roullette op.
Speel ghost battle met de karakter die roullette heeft,
Als je niet de rage aura krijgt die je wilt moet je de game gelijk afsluiten en dan weer aanzetten.
Repeat, repeat, repeat.
-peace-
Heb ik gedaan, ik had na een paar uur 5 vd 6 rages
off-topic:kun je eigenlijk niet de savedata aanpassen op de pc dat je alle rages wel gewoon al hebt... oomdat ik niet egt online kan op me ps3 en alleen tegen de cpu is een beetje unrewarding omdat je toch niet hoger als 1st dan komt