Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes,
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars,
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool,
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen xD
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft!!!
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk!!
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen
valt me net op dat MGS games er al 2 keer in staat
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen, stroopwafels
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen, stroopwafels, laptop
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen, stroopwafels, laptop, schrift
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen, stroopwafels, laptop, schrift, een emmer