Anna is mijn main dus ik heb niks liever dan dat zij nog terug keert, however ik hou altijd in mijn achterhoofd dat Nina een veteran is.
Then again vond Tekken 6 niet bepaald een einde voor hun rivalry dus zie ze liever beide terug in 7 om het voor eens en altijd te beëindigen.
Laatst gewijzigd door JinKazshima: 15 oktober 2014 om 18:48.
Gepost door Mystique
Citaat:
Then again vond Tekken 6 niet bepaald een einde voor hun rivalry dus zie ze liever beide terug in 7 om het voor eens en altijd te beëindigen.
Dat is precies wat ik dacht en dat Tekken 8 zich dan mischien 3-5 jaar later afspeelt om het resultaat van sommige characters na dat er z'n "Final Battle" komt met andere characters
Ik denk zelf dat Jin gaat terugkomen in Tekken 7. Ik denk dat hij sinds Tekken 3 de protagonist is in de Tekken spellen. Het zou voor vele fans tegenvallen als Jin niet in Tekken 7 voorkomt.
Laatst gewijzigd door FFFlarey: 18 oktober 2014 om 13:36. Reden: iets vergeten
ze zeggen dat de full character list :
Bryan , Asuka , Alisa , Claudio , Dragunov , Heihachi , Feng , Hwoarang , Katarina/Catalina , Kazuya , Lars , King , Law , Leo , Lili , Pauw , Steve And Xiaoyu .
Is dit niet een beetje weinig voor tekken 7 ? lijkt net een tekken 1 char list
Kijk deze link voor de laatste info van paar uur geleden + release date http://www.hallels.com/articles/1001...lease-date.htm
ze zeggen dat de full character list :
Bryan , Asuka , Alisa , Claudio , Dragunov , Heihachi , Feng , Hwoarang , Katarina/Catalina , Kazuya , Lars , King , Law , Leo , Lili , Pauw , Steve And Xiaoyu .
Is dit niet een beetje weinig voor tekken 7 ? lijkt net een tekken 1 char list
Kijk deze link voor de laatste info van paar uur geleden + release date http://www.hallels.com/articles/1001...lease-date.htm
Dat is gewoon een opsomming van de characters die in de eerste locatietest zaten
Ik denk zelf dat Jin gaat terugkomen in Tekken 7. Ik denk dat hij sinds Tekken 3 de protagonist is in de Tekken spellen. Het zou voor vele fans tegenvallen als Jin niet in Tekken 7 voorkomt.
Ik denk dat Jin trug komt maar net zoals Tekken 4 "Under the radar" zal blijven en het verhaal meer zal fucussen op Kazuya en Heihachi maar tog nog een hele grote rol zal spelen in het verhaal
Het hoeft niet veel te betekenen, maar voordat je tegen de sub-eindbaas vecht, duikt er een bekende character op:
Toon spoiler
Voordat je tegen Heihachi (de sub-eindbaas) vecht, is er een cutscene vergelijkbaar met wanneer Kazumi transformeert en een rotsblok bijna op jouw character valt. Bij de sub-eindbaas is het dat een aantal JACK-eenheden door het gebouw van de stage vliegen en zowel jouw character als Heihachi ze moeten ontwijken.
zelf ben ik een fan van super veel characters in tekken eigenlijk allemaal gewoon nu komt dat alleen voor in de ttt series hoop ik er ook niet op als ik nu uit ga op 45 characters hoop ik dat Kunimitsu, Ganryu, Armor King, Bob, Anna, Kuma, Roger Jr, Zafina, Raven, Miquel, Mokujin, Jun/Unknown, Julia, Lee, Dr.B en Michelle Sommige hiervan zijn gewoon me favoriete characters maar ik vind van de meeste dat ze gewoon bij tekken horen
Oef als dit waar zou zijn, dan zou populariteit toch het hardst meetellen voor welke characters nog aan Tekken 7 toegevoegd zouden gaan worden.
Dan zou je alle dieren al gegarandeerd kunnen doorstrepen. Jun zou dan in principe ook niet een zekerheid zijn. Moeilijk in te schatten hoe het met characters zoals Raven, Eddy en Lee qua populariteit op een wereldwijde schaal zit. Bob zou dan gegarandeerd in Tekken 7 komen. En dan zijn er nog de characters die hun aanvallen aan andere characters uitgeleend hebben (Gigas met Marduk aanvallen, Hwoarang met Baek aanvallen, Jozie met Bruce aanvallen, etc). Ik zie het nog wel gebeuren dat er nog een nieuwe character komt die deels aanvallen van een bestaande character krijgt.
Er was ook nog een ander interview waar Michael Murray zei dat ze kijken naar de uniekheid waarbij hij als voorbeeld gaf dat Anna en Nina relatief veel op elkaar lijken en Nina al in de game zit.
Oef als dit waar zou zijn, dan zou populariteit toch het hardst meetellen voor welke characters nog aan Tekken 7 toegevoegd zouden gaan worden.
Dan zou je alle dieren al gegarandeerd kunnen doorstrepen. Jun zou dan in principe ook niet een zekerheid zijn. Moeilijk in te schatten hoe het met characters zoals Raven, Eddy en Lee qua populariteit op een wereldwijde schaal zit. Bob zou dan gegarandeerd in Tekken 7 komen. En dan zijn er nog de characters die hun aanvallen aan andere characters uitgeleend hebben (Gigas met Marduk aanvallen, Hwoarang met Baek aanvallen, Jozie met Bruce aanvallen, etc). Ik zie het nog wel gebeuren dat er nog een nieuwe character komt die deels aanvallen van een bestaande character krijgt.
Er was ook nog een ander interview waar Michael Murray zei dat ze kijken naar de uniekheid waarbij hij als voorbeeld gaf dat Anna en Nina relatief veel op elkaar lijken en Nina al in de game zit.
Voor Tekken 5 ja :'), also zou toch jammer zijn als ze voornamelijk naar populariteit kijken. Missen echt nog een paar iconic chars :l
jammer als ze echt alleen naar populariteit gaan kijken ja, ik denk niet dat er meer populariteit voor een nieuw character gaat komen die de zelfde moveset als een oud character heeft