Gepost door Malekith
Citaat:
LOL dus iemand die throwt gebruikt weinig moves..waar je heb je het over..
Leg de mensen hier niet uit over frames.Je praat over dingen wat we al lang weten
Frames kennen is 1 ding..uiteindelijk moet je het gaan toepassen.Nogmaals vertel ons niet wat framedata inhoudt aangezien we het wel beter weten..
Waarom doen we niet moneymatch tegen elkaar?Om het nog leuker te houden jij mag throws gebruiken en ik gebruik geen throws tegen jou..FT10 standaard toernooiregels..voor 50 euro(meer mag ook)?
Zullen we zien wie beter over frames weet.
Over Wogus..hij is 26 jaar en weet meer over de fighting community dan jij ooit zult weten..
Kijk..dat vind ik dope om te lezen..
Iemand die netjes beargumenteert zonder meteen ruw uit de hoek te komen..
Dank je voor je bijdrage..
EN inderdaad..ik geef toe..ook dom van mij dat ik over het frame verhaal begon..
Neem aan dat de meeste peeps dat inderdaad wel weten..
Wat betreft Dhr. Wogus...leuk dat ie blijkbaar 26 jaar is...maar door die uitspraak gedraagt ie zich niet naar zijn werkelijke leeftijd maar blijkbaar echt naar zijn hier opgegeven internet leeftijd.
Je kunt mij niet kwalijk nemen als ik nu zeg dat ik daar dan meer van had verwacht.
Al met al blijf ik bij mijn standpunten over de situatie.
--------------- Dubbelpost automatisch samengevoegd ---------------
Gepost door Kyoko-Manjii
Citaat:
long joy...
not to be a bitch ofzo..maar..je komt uit het niets met een tamelijk grote mond aanzetten...tegenover mensen die je niet kent...laat staan hun niveau. Het feit alleen dat je dingen baseert op * online * play...en dat nog serieus neemt ook..zegt al genoeg..maar om toch ff verder te bitchen...
1. throwen kan je zoals malekith al zei op MEERDERE manieren ontwijken...je kan het escapen..je kan het express laten whiffen..het IS een mindgame
om t ff easy voor je te maken
paul > sway ( qcb ) ontwijkt throws...iemand doet een throw >>> staat open
throw breaken >>> moet je snelle reflexen voor hebben..als jij zo erg DE MAN bent...dan mag jij van mij meedoen op t toernooi de 21e...ik organiseer het..laat je * mad skills * zien aan malekith..wogus..mij..en alle andere...laat zien dat je niet dood gethrowed kan worden...
Throws hebben verschillende properties...en t brengt risico's met zich mee...een voorbeeld is heihachi 2+4 throw...op escape kan het voorkomen dat je van kanten wisselt...maar..je staat ook beide met de rug naar elkaar toe...wat niet erg hoeft te zijn..maar wat ook de hele ronde kan bepalen...en dat is maar 1 voorbeeld van de honderden... en als je ook maar enkel niveau hebt in tekken..dan weet je waar ik over praat..
furthermore...ik heb liever dat je geen praatjes maakt zonder ook maar ENKEL bewijs te hebben dat je uberhaupt skills hebt...dus...OF je komt naar het toernooi..OF je speelt een moneymatch of een serieuze sessie first to ten of iets...
en zoniet..ook goed...maar stop making a fool of yourself please...
ow and..doe me een plezier...please...ga niet met fanmail / haat hierop reageren ... want khou niet van internet helden...so..if u got something to say...doe dat dan de 21e face to face savy?...
k laats
Jij vindt dat ik met een grote mond kom..
Dat kan dat kan..
Zo ben ik altijd..
Direct...
Geen zin om eromheen te praten..gewoon recht door zee..
Neem me wat dat betreft niet kwalijk.
Ik neem aan dat dit wat dat betreft een forum is waar iedereen zijn mening mag uiten over diverse onderwerpen..
Waarom zou dit dan iets anders zijn..?
;-)
En nee...ik doe ook nooit mee aan toernooien..
Heb er nooit aan meegedaan...
Je mag daar je mening over hebben maar heb er gewoon nooit wat voor gevoeld.
Simpel.