Heb 'm opgehaald tijdens de pauze en na school een stuk door gespeeld, begonnen met practice met als achtergrond het tulpenfestival om de nieuwe moves en Forest's moveset onder knie te krijgen. Veel ghostbattles gedaan en nog arcade gespeeld met vader en zoon Law. Het is zeker vermakelijk en vet, echter ben ik wel wat teleurgesteld met de customizations maar dat ik had al verwacht van leaked videos.
Heb 'm opgehaald tijdens de pauze en na school een stuk door gespeeld, begonnen met practice met als achtergrond het tulpenfestival om de nieuwe moves en Forest's moveset onder knie te krijgen. Veel ghostbattles gedaan en nog arcade gespeeld met vader en zoon Law. Het is zeker vermakelijk en vet, echter ben ik wel wat teleurgesteld met de customizations maar dat ik had al verwacht van leaked videos.
Ik heb het 3 uur gespeeld tot nu toe, erg leuk! fightlab stage 3 is supermoeilijk ik snap er helemaal niets van eigenlijk vanaf de rode mokujin. Ik heb arcade met eddy en tiger perfect voltooid, maar met Roger en Alex heb ik supervaak verloren van true ogre en toen moest ik weg helaas dus dat doe ik als ik terug ben van fitness. Online ga ik nog testen, matt nodigde me uit maar ik zag het te laat dus heb geen online kunnen doen.. DLC is erg leuk en helemaal niet verwacht Tekken 1 cadeau te krijgen. kortom; ik ben dikdikdik tevree
een minpuntje: we are Tekken edition hoesje is zo sterk dat ik moeite moet doen om de disc te kunnen pakken
Ik heb het 3 uur gespeeld tot nu toe, erg leuk! fightlab stage 3 is supermoeilijk ik snap er helemaal niets van eigenlijk vanaf de rode mokujin. Ik heb arcade met eddy en tiger perfect voltooid, maar met Roger en Alex heb ik supervaak verloren van true ogre en toen moest ik weg helaas dus dat doe ik als ik terug ben van fitness. Online ga ik nog testen, matt nodigde me uit maar ik zag het te laat dus heb geen online kunnen doen.. DLC is erg leuk en helemaal niet verwacht Tekken 1 cadeau te krijgen. kortom; ik ben dikdikdik tevree
een minpuntje: we are Tekken edition hoesje is zo sterk dat ik moeite moet doen om de disc te kunnen pakken
Alle stages van Fight Lab staan op YouTube, dus mocht je er niet uitkomen kun je daar kijken.
Ik krijg de disc er ook lastig uit haha, misschien maar in een hoesje gaan bewaren.
^ ik zou maar wat langer bij de fitness blijven dan
wel leuk was wel even wennen op mijn slome tv maar toen ik het eenmaal door had gaat alles vanzelf alleen die hori stich maakt me soms wel boos, omdat die soms de input niet registreert. dus daar moet ik binnekort wat op vinden...
Toon spoiler
fight lap is ook vet, moest ook lachen toen ik tegen (gan)ryu (bob)ken an (Jinpachi)Akuma bleek te moeten vechten in de laatste stage
Alle stages van Fight Lab staan op YouTube, dus mocht je er niet uitkomen kun je daar kijken.
Ik krijg de disc er ook lastig uit haha, misschien maar in een hoesje gaan bewaren.
Bedankt voor de tip! ik was wel bijna klaar met stage 3 dus probeer eerst zelf
---------- Dubbelpost samengevoegd ----------
Gepost door Snoops
Citaat:
^ ik zou maar wat langer bij de fitness blijven dan
wel leuk was wel even wennen op mijn slome tv maar toen ik het eenmaal door had gaat alles vanzelf alleen die hori stich maakt me soms wel boos, omdat die soms de input niet registreert. dus daar moet ik binnekort wat op vinden...
Toon spoiler
fight lap is ook vet, moest ook lachen toen ik tegen (gan)ryu (bob)ken an (Jinpachi)Akuma bleek te moeten vechten in de laatste stage
Heb het spel ook sinds vandaag, tot nu toe vind ik dit spel echt top... Ik kan eigelijk niets negatief opnoemen... Online heb ik wel nog niet kunnen proberen... Mn internet moest weer plat vallen als ik een nieuw spel heb :p
2 op de 3 spelers waar ik van dreig te winnen disconnect... dus dat begint al lekker. :/
Lafaards!
Heb zelf vooral Player Matches gedaan. Vandaag tegen een bekende gespeeld en het loopt echt 100x beter dan bij Tekken 6. Kunnen we eindelijk fatsoenlijk tegen elkaar spelen. En de Practice-optie is ook tof.
Die customisation...ugh...duurt eeuwen om alles te unlocken en uren om fatsoenlijk te kunnen customizen. Je kunt items niet e uippen zodra je het gekocht hebt (WAAROM???), moet je naar een heel apart menu om te e uippen. Na iedere wijziging aan het character moet ik verplicht een achterlijke thumbnail maken...zo duurt customizen wel eeuwen...
Heb mijn Kazuya en Jack al Tekken God, hele middag zitten spelen, heel wat shit geunlocked, hoe kan ik alle fight labs verbetere? bv er staat A en S rank maar, ik krijg geen nieuwe scores..
Als het goed is moet je je score bij de eindbaas gewoon zien te verbeteren, door sneller te zijn, meer leven over te houden, etc. S is het hoogste mogelijk volgens mij.
Alleen boss battles worden geranked. Voor maximum score:
Tijd: Probeer het onder de minuut te houden, rond de minuut krijg je 100.000 G voor tijd.
Health: Voor 100% health krijg je 100.000 G
Bonus: Dit verzamel je tijdens het gevecht via juggles en hits.
Probeer zoveel mogelijk te jugglen met zo weinig damaging hits en ga zo lang mogelijk door. Let wel op de tijd. Langer jugglen betekent langere tijden.
Hmm mijn eerste online battle ging nog goed was rustige opponent en wachtte alles af same as me, maar bleef bij 1 match omdat paul en law me niet zo aanstonden op de player card xD
Je kunt items niet e uippen zodra je het gekocht hebt (WAAROM???), moet je naar een heel apart menu om te e uippen. Na iedere wijziging aan het character moet ik verplicht een achterlijke thumbnail maken...zo duurt customizen wel eeuwen...
Was dat in T6 niet ook zo op die thumbnail na?
Gepost door Slayerslice
Citaat:
Heb mijn Kazuya en Jack al Tekken God, hele middag zitten spelen, heel wat shit geunlocked, hoe kan ik alle fight labs verbetere? bv er staat A en S rank maar, ik krijg geen nieuwe scores..
Ik had bij Stage 4 210.000 gehaald, waarvan 10.000 "extra bonus" was en kreeg alsnog Rank A. Iemand op YouTube had Rank S gehaald en kreeg alleen maar 10.000 "extra bonus" meer.
Ik denk dus dat je eerst overal Rank A moet halen, om Rank S te kunnen halen.