onbekend.
Vandaag de kwalificaties gezien en de winnende team was:
Overlord rank - Jack 6
Overlord rank - Leo
Raksasa rank - Raven (die raven die je vaak ziet op joybox vids, raven vs bryan/baek matches)
Ik zag wel dat mensen heel nerveus waren, waardoor de grabsescapes aan het begin niet goed waren. Behalve die Raven speler hij was heel koel en solid.
Ik heb na het toernooi nog paar potjes tegen hem gespeeld en Raven vs Steve was 2-1 voor hem. Nadat ie verloor switched die naar Devil Jin die homo
Kon zien dat hij weinig Steve ervaring heeft.. ik speel ook meer een koreaanse stijl steve. Meeste Japanse Steves wachten alleen op b1 CH. Maar zn raven was echt super en ik heb veel geleerd over raven.
Wat betreft Raven, zijn sterke pluspunten:
- zijn BT setups zijn heel goed nu. BT 1+2 geeft nu gratis combo en is volgens mij safe (met pushback, mss -12 punishable met bepaalde karakters) en met zn BT throws is dit gewoon een dodelijke mixup.
- goede consistente combo na zn qcf+2
- qcf+2~f geeft BT mixup ook nog
- f+2,3 is zijn 15f long range punisher en hitconfirmable op block
Roger..
Hij is echt super. Heel makkelijk om te gebruiken. Ik denk makkelijker dan welk karakter ook in dit spel. Zijn onzin opgesomd:
- goeie throws (giant swing, tombstone)
- db+3 low met combo (tracked, niet te zien op reactie)
- d+2 low heel goed, KND op CH hit, + op hit en slechts -13 ofzo?
- nieuwe safe tracking move mid (heel goed)
- veel pressure nu met 2,1, d+2 en die tracking move (heeft ook nog eens absurd range, wss 1 van de beste tracking moves in dit spel)