1. Alisa --> die had beter meegedaan in Killzone of Battlefield, want haar kunsten hebben m.i. niet veel meer met gevechtssport gemeen. Bovendien is ze nog redelijk makkelijk te bedienen qua controls en ja, ik erger me online dood aan haar. Het enige positieve eraan vind ik de netkousen...
2. Devil Jin --> ook deze kan je van op afstand, zonder contact damagen. Eens zo fijn als je iemand die daar laf misbruik van maakt toch kan beaten, maar zoiets hoort wederom niet thuis in een fighting game. Het is ook wat persoonlijk omdat het moment waarop Devil Jin geďntroduceerd werd destijds voor mij de storyline van tekken er officiëel echt over is gegaan. Nut my cup of tea, beetje lame copy van alweer een Mishima. No offense.
3. Het beestenbos ... Al moet ik toegeven nooit iemand echt een kans gegeven te hebben. Panda en Kuma zijn leuk, maar laat me daar aub niet mee of tegen vechten. Ben ik te serieus? Roger blijkt wel wat potentie te hebben, ik kan er zelden tegen winnen in ieder geval. Maar ik mis gewoon het serieuze, stoere en ruige karakter van een fighting game in die characters. Japanners hebben in ieder geval toch een vreemd gevoel voor humor!
|