Hwoarang. In tekken 5 is de reden dat Jin in zijn devil vorm ging dat hij compleet verslagen was door Hwoarang. Nouja als je het zo bekijkt is devil jin het sterkst...maar eigenlijk is het gebruiken van de devils gene gewoon een soort van doping :p Dus... tellen hier de devil vormen mee of niet?
Z'n duivelse kant ontwaakte pas vlak na de eind van TKOIFT3, nadat Heihachi 'm neerschoot. Het is ook nog maar de vraag of Jin hulp van z'n duivelse kant nodig had bij TKOIFT5. Dat is minstens zo duidelijk als wat er met Jinpachi gebeurt is.
hij had het wel nodig hoor. want volgens het officiele verhaal. vocht Jin tekken Hwoarang maar verloor. toen veranderde hij in Devil jin. versloeg Hwoarang en is daarna als Devil Jin naar de finale gegaan tegen Jinpachi....
maargoed:
ik vind iemand die jullie misschien helemaal niet zouden verwachten.
jun kazama... want in TKOIFT 2 kwam ze in de finale. anders ontmoette ze Kazuya niet... ze heeft Jin getraind. ze versloeg de duivel toen hij Jin wou overnemen toen ze zwanger van hem was en volgens mij kan ze ook Heihachi verlaan. kweenie zeker maar wat denk je ervan?
in tekken 1 en 2 waren en het sterkste
nu...Jin omdat hij de hoofd pesoon is en hij heeft 5 van de sterekste charchters heeft verslagen asezal en treu oger (+ oger) alleen nog te gaan POWER IS EVERYTHING!!!!
Brian Fury kan ook kogels opvangen en een tank uit elkaar trekken. (Tekken 3 ending)
inderdaad, en bij zijn einde van tekken 6 liep hij gewoon door explosies en vlammen door een slagveld zonder een schrammetje te krijgen of iets te verbranden, beter kan t niet XD (maar zou wel kazuya weer willen als de main character hij is t maar 1 keer geweest in tekken 2, ik hoop ook nie dat lars t opeens word ofzo in TK7)
Omdat armor king straat technieken heeft en hij zat boven dien in tekken 1,
Heeft hij een belangerijk rol alleen laat hij niks van zich horen,
ik denk dat heihachi de sterkste is maar hij is oud ik kies tog voor kazuya
Al is mijn favoriete character Kazuya Mishima. Toch denk ik dat Jin Kazama sterker is aangezien hij in de meeste eindfilmpjes Kazuya en Heihachi neer slaat (Bijvoorbeeld T6).
En met de Blood Vengeance film verslaat hij ze ook allebei.