whatever kruip maar lekker terug in je hol lol
ik ontken de persbericht niet, ik gaf hierboven al 2x aan dat cijfertjes er niet om liegen.
maar mensen liegen ook als je dat niet wist. hoe ontstaan dan al die bedrijfsfraudes op deze wereld terwijl ze elke kwartaal met zo'n heldere bedrijfsresultaat komen. Die mensen liegen ook voor hun eigen doel. Ik zeg niet gelijk dat sammy/sega/namco ook liegen, maar je kunt niet alles overnemen wat er wordt beweerd.
Ik zie het zwart en wit? Ik zie het van beide kanten terwijl jij het duidelijk van 1 kant ziet (alleen het persbericht). Je zegt dat ze verlies draaien, maar weet je ook waarom? Nee enkele speculaties dat Wii en olieprijzen hiervoor hebben gezorgd.
En een bomvolle arcade is voor mijn ogen winst. Als er geld wordt uitgegeven dan is het toch vanzelfsprekend dat het goed draait. Het gaat in een arcade namelijk niet om eyeshoppen. Veel bezoekers geven geld uit -> omzet -> winst. Kijk wat de hoge pieten daar met de winst doen om uiteindelijk verlies te lijden (verkeerd investeren) daar weet ik niks over. Ik geef enkel weer dat de japanse arcades daar nog steeds goed doen. Dus als ze zich volgens de persberichten achter de Wii gaan schuilen als reden dat ze verlies draaien lijkt mij duidelijk een excuus.
En je probeert je steeds te schuilen achter mijn boerengrapjes, maar als je een statement maakt als:
Citaat:
OMG ongelooflijk zeg, ik weet niet wat jouw echt dwars zit, ik heb meerdere posts van je gezien en het enige is wat je kan is oude koeien uit de sloot halen, commentaar hebben op iets waar je blijkbaar niet van weet hoe het daadwerkelijk in elkaar steekt, je kapt mensen af, en je denkt dat jij alleen gelijk hebt en daardoor geen andere mogelijkheid bestaat. Kortom: tijd om die enorme bord voor je kop weg te halen.
graag nader toelichten aub. Want als je zo praat, dan zijn mijn boerengrapjes bij de juiste adres.
|