hey goedenmorgen, gister heb ik nog even wat gespeeld en king en marduk unlocked ( lol, dat was wel tof gedaan hoe ze eraan kwamen rennen) ik begin force mode toch wel leuk te vinden maar soms is het wat onhandig hoe die camera heen en weer vliegt en bazen zijn ook lastig als er soms heel veel soldaatjes omheen spawnen.
Mijn broertje is ook gek van god of war spellen maar ik dus niet, en hij had dit spel ook eerst gekocht en zag er toen vanaf terwijl ik terwijl ik juist dacht dat het kut zou zijn omdat ik tekken vooral vergeleken met soul calibur altijd houterig vond' het spel wel vond meevallen..
Hij bracht toen het spel terug en haalde modern warfare 2, welk ik ook heb maar niet meer speel omdat het vol hackers en cheaters zit en de hele gamemechaniek om te janken is met aan de lopende band bombardementen vanuit de lucht etc.. maar goed terug naar tekken.
Ik kocht tekken dus omdat ik het toch wel leuk vond en wilde van mijn street fighter 2 en virtua fighter 5 af (oh en ghost recon2) dus die 3 spellen + bijleg van 15 euro bij een marktcontact leverde mij tekken 6 op.
Ik heb nogsteeds moeite met die azazel steeds als ik een char unlock en zn/haar filmpje ga unlocken en ik wist ook de unblockables niet van dragunov en paul (ik dacht dat paul gewoon 4a+b was maar dat werkte niet) met paul moest ik zon 6 keer overnieuw, met dragunov versloeg ik azazel in 1x trouwens, beats me.. ik had geluk.
|