Laatst gewijzigd door BLAQstyle V4: 22 januari 2014 om 21:43.
Ohjee dat bijna alles spreekt mij niet zo aan!!!
hoezo dat?
Gepost door Demonitzu
Citaat:
Gevaarlijk voorbeeld gebruik je daar
Meestal ga je een relatie met iemand aan, omdat je diegene leuk vind zoals die is. Het kan wel, maar het ligt ook aan de aard van de persoon (onzeker, kan niet tegen kritiek, etc) en op welke manier je het brengt, of dat een goed idee is of niet
Ja, dat is waar, maar ik ben uiteindelijk wel een jongen met standards enzo wat ik het liefst wil zien, ik ben daar heel eerlijk me.
Natuurlijk moet ik het wel subtiel zeggen.
maar het punt wat ik uiteindelijk wil maken is dit:
Mijn vriendin is groot opgebouwd, maar dat vind ik wel ok, ze is niet dik ofzo en lijdt niet echt aan overgewicht, maar ik wil niet dat het erger wordt, daarom wil ik alvast pre-maatregelen nemen. Pijn zal ze wel hebben, maar ik vind wel dat ik voor nu egoistisch moet zijn aangezien ik zelf heel veel voor haar over heb (Ik reis 2 uur voor haar van Hoorn naar Spijkenisse, let altijd op haar, steun haar, houd haar altijd gezelschap, ik doorsta zelfs haar moodswings en ik zorg goed voor haar en betaal 9/10 altijd). Als zij echt van mij houdt en ook nog veel voor mij overheeft zou zij het wel doen naar mijn mening.
Aangezien ik hierover denk, wil ik dat gewoon zsm zeggen ipv over 5 jaar, want anders kan ze betrayed voelen en dat is wat al ik helemaal niet wil!!
Het is een heel gevoelig onderwerp, maar daarom vind ik ook dat je er gewoon over moet kunnen praten. Ik ben haar vriend tenslotte en ik ben niet zo'n iemand dat haar shit alleen laat doen. Nee, ik probeer haar dan gewoon zoveel mogelijk te helpen!!
Sorry dat ik deze shit hierzet, maar specifieker kan ik het niet zeggen en ze gaat dit toch niet lezen.
Maar mijn uiteindelijk conclusie is dat ik graag een lange-termijn relatie wil van minimaal 3 jaar.
|