ja ik heb dat eens gedaan voor die speciale technieken of is dat niet RTS ja ik heb het allang niet meer gespeeld, ik heb het dus over een soort van tutorial maar je leert ook zo speciale moves hoe je uit juggles kunt ontsnappen en dergelijke
Olcadan can only be confronted in Tales of Souls if the player follows a certain path without a single loss. As such, the player must defeat Olcadan to get to Night Terror.
Zie je wel dat 't niet aan mij ligt dat Olcadan niet zo makkelijk tegen te komen is
hoe en ik heb hem en ik heb dat allemaal niet gedaan, weird
of misschoen toch wel
story mode uitspelen zonder te verliezen met andere woorden dat heb ik gedaan denk ik met 1 char
Ik denk dat ik zoveel gevechten heb gedaan telkens mijn neefkes bij mij thuis waren. Die willen nooit iets anders spelen dan tekken of soul calibur of mortal combat op pc dan , ik kom zo gemakkelijk aan 725 gevechten
Sorry voor de dubbelpost.
Zou je dit kunnen toelichten?
SC was net zoals Tekken4 een beetje beroerd qua balans. Over Tekken4 hoeven we niet meer te spreken (daar iz al menigeen 't over eens dat er teveel fouten in zaten).
Maar bij SC3 iz dit niet anders. Om nog maar te zwijgen over de glitches!!
Heb de game zelf nooit actief gespeeld, maar er zijn genoeg "serieuze" spelers die hebben ondervonden hoe slecht het spel daadwerkelijk iz.
Geef mij ook maar tekken hoor, ik had het gekoch omdat ik tekken 4 ook zo slecht vond maar toen heb tekken 5 gewonnen en heb ik het links laten liggen, af en toe nog gespeeld tege andere als die eht wouden spelen maar voor de rest niet