Gepost door wogus
Citaat:
Dus jij organiseert toernooien, ervan uitgaande dat mensen PS3's en monitoren/TV's zouden meenemen? Het is toch vanzelfsprekend, wanneer iemand toernooien organiseert, de benodigheden voor elkaar heeft.
Er zijn mensen die al vrij gevraagd hebben, en nu kom je met deze mededeling. Ik hoop dat je begrijpt dat je niet goed bezig bent.
DutchNoobz rekent nu huur voor het uitlenen van de TV's en de mensen die de voorbijgaande toernooien TV/PS3's meenamen (wat al zo was geweest) zijn niet meer actief,
Zowel Nick als anderen hadden dit niet voorzien en dit komt dus idd nogal onverwacht, maar alsnog redelijk unfair om hem vanalles te blamen aangez hij nog 1 vd weinigen is die toernooien organiseert.
Miss nu 2 PS3's beschikbaar (Marin & Nick PLEASE!!) en miss 2 TV's bij The Mall zelf,
Mensen die in de buurt van Delft wonen (R'dam etc) kunnen die miss please 1 vd de 2 benodigdheden meenemen..?
Ik weet, dit moet eig in Teamchat, maar kunnen we niet de toegang van de mensen die wat meenemen gratis laten worden en zelf dat bijvullen(?)
Ik ben bereid mee te betalen omdat zowel voor de mensen die werk hebben afgezegd als het toernooi zelf niet teleurgesteld moet worden...
En afzeggen mag echt geen optie zijn.
|