Gepost door Malekith
Citaat:
NL SCIV community stelt niets meer voor =)
ja maar ik ben bescheiden, ik speelde met en tegen internationale pro's iig. Jammergenoeg kon ik geen tourneys attenden.
Citaat:
Zoveel Paul spelers zijn er niet in NL, alleen sommige topspelers kennen zijn moves ook.Paul is een van mijn mains..
Het gaat niet om moves kennen, maar om moves toe te passen.Daar zit wel wat jaren training in.
Ja dat snap ik, het is ten eerste herkenning, je moet dingen aan zien komen, dan komt er ook het tactisch spel van setups en hoeveel ruimte je houd of schept met je aanvallen, bijv in SCIV had je techtraps, ik zat al even te klooien om te zien of dat soort dingen ook mogelijk zijn in tekken, ook probeerde ik low throws te forceren met een aantal characters maar dat scheen ook niet echt te werken (dragunov bijv.) In SCIV begon ik met astaroth, vandaar.. en dat was een mooie manier om warm te lopen voor rock (mn 2e main, 1e was voldo maar die mainde ik later pas)
Ik vind dat een erg prettige speelstijl maar goed jammer dat dat niet werkte.
Wel merkte ik dat wang parry's en switches heeft, dat spreek mij ook wel aan, heb net 2.5 mil gespendeerd aan een maf kapsel voor em, en zn baard ook afgeschoren. Kan je trouwens zn baard/snor ook verfen? Staat beetje raar nu, het wit van zn haar is niet hetzelfde als het wit van zn snor.
Ik zal ook nog met ganryu trainingmode in, als dat niks word moet ik maar gaan kiezen tussen wang, dragunov, paul en armor king.
slechtste tekken speler ter wereld.L]
|