Laatst gewijzigd door wogus: 29 oktober 2010 om 13:18.
Gepost door DeTrun
Citaat:
Even een vraagje over deze regel: als de winnaar, die lager stond dan de verliezer, dus de rank van de verliezer overneemt, wat gebeurt er dan met de rank van de verliezer? Blijft hij/zij dezelfde rank hebben, neemt hij/zij de (lagere) rank van de winnaar over (m.a.w. winnaar en verliezer wisselen van rank), zakt hij/zij 1 rank, etc.?
Al vind ik dit best wel een leuk idee. Zet mij maar bij Vanquisher :3
Als de winnaar lager stond neemt de verliezer de rank over van de winnaar (dus de lagere). Er is echter 1 uitzonderingsregel: als de verliezer in de rode of oranje ranks bevindt dan gaat de verliezer 1 rank omlaag. Als de verliezer in de blauwe / paarse ranks bevindt dan gaat de verliezer terug naar de rank van de winnaar. Indien de ranks gelijk waren gaat de winnaar 1 rank omhoog, en de verliezer 1 rank omlaag.
Ik hoef niet in deze lijst te staan. Serieus Tekken spelen boeit me niet meer. Ik zag afgelopen zaterdag en al de weken daarvoor dat ik er de interesse niet meer voor kan vinden om gefocussed te blijven. Als ik nog naar tourneys ga dan alleen voor de gezelligheid =)
Whaha, zet mij ook maar bij Vanquisher,,
Het zal echt dik niet gebeuren dat mn vriendje mij ownt!!
WTF
Dat doet hij niet eens ;D!
Kom on my boy,,, show the spirits ^^!
I challenge you! Je komt toch dit weekend langs, dus ik zie je morgen al :3
Maakt niet uit, boeit mij ook niet, ik zeg soms 'ons' omdat ik deels schizofreen ben
Fixed
Eerst ga je zelf een lijst in elkaar zetten gebaseerd op...? De democratische mening van jouw alter ego's? En daarna zeg je dat 'ons' dat niet boeit, terwijl ik toevallig ook bij 'ons' zit, dus dat moet wel iets met je alter ego's te maken hebben.
ff serieus, iedereen zou vanaf het begin moeten beginnen voor deze ranking. En dan blijven vanzelf de gemotiveerde spelers over in de lijst, zal Malekith vast ooit wel Tekken Emperor worden en dansen we gezellig de polka rond een kampvuur.
Wat goed om te zien dat iedereen elkaar weer in de haren vliegt.
Qua lijst is Chin op 1 zeker en Jay en Ricardo wat mij betreft op gedeelde 2e en 3e plaats. Ook al speelt Ric weinig Tekken meer/meer SSF4, hij is nog steeds solid en ook al ben ik even niet meer op toernooien geweest, ik zie nog geen reden om aan te nemen dat Jay nu Ric is ontstegen. Maar nogmaals, ik ben er een beetje uit.
Daarna wordt het hazy met een flinke B-tier lijst waar onderling van elkaar gewonnen wordt op verschillende momenten. Zo herinner ik me bijv dat Sof op een toernooi niet al te lang geleden verloor van Marin en dat ik Marin weer heb verslagen. Ik heb volgens mij op toernooien ook 2x tegen Action gespeeld en beide keren gewonnen. Dat maakt me niet automatisch beter dan Sof, Marin of Action. Wat dat betreft komt Jays lijst dus aardig in de buurt met zijn benadering en mogen de mensen in de tiers het onderling uitvechten.
Wat ik me wel afvraag is of de mensen in de blue ranks nu allemaal daar horen of ook gewoon in de league bij de red ranks horen...met alle respect voor de mensen die in de blue ranks staan uiteraard.
Wat ik ook sterk vind aan deze manier van benaderen is dat het verschil tussen de top 3 en de rest helder weergegeven zou kunnen worden.
Mijn 2 centen. En daarbij hou ik dus geen rekening met mensen die de laatste paar maanden enorm gegroeid zijn (?) omdat ik minder de kans heb om actief mee te draaien.
Wat goed om te zien dat iedereen elkaar weer in de haren vliegt.
Qua lijst is Chin op 1 zeker en Jay en Ricardo wat mij betreft op gedeelde 2e en 3e plaats. Ook al speelt Ric weinig Tekken meer/meer SSF4, hij is nog steeds solid en ook al ben ik even niet meer op toernooien geweest, ik zie nog geen reden om aan te nemen dat Jay nu Ric is ontstegen. Maar nogmaals, ik ben er een beetje uit.
Daarna wordt het hazy met een flinke B-tier lijst waar onderling van elkaar gewonnen wordt op verschillende momenten. Zo herinner ik me bijv dat Sof op een toernooi niet al te lang geleden verloor van Marin en dat ik Marin weer heb verslagen. Ik heb volgens mij op toernooien ook 2x tegen Action gespeeld en beide keren gewonnen. Dat maakt me niet automatisch beter dan Sof, Marin of Action. Wat dat betreft komt Jays lijst dus aardig in de buurt met zijn benadering en mogen de mensen in de tiers het onderling uitvechten.
Wat ik me wel afvraag is of de mensen in de blue ranks nu allemaal daar horen of ook gewoon in de league bij de red ranks horen...met alle respect voor de mensen die in de blue ranks staan uiteraard.
Wat ik ook sterk vind aan deze manier van benaderen is dat het verschil tussen de top 3 en de rest helder weergegeven zou kunnen worden.
Mijn 2 centen. En daarbij hou ik dus geen rekening met mensen die de laatste paar maanden enorm gegroeid zijn (?) omdat ik minder de kans heb om actief mee te draaien.
Je zegt het al zelf (je bent niet actief) dus neem ik je maar niks kwalijk. Het feit dat je nooit ook echt serieus gespeeld hebt tegen me speelt natuurlijk ook een rol en onze online matches waar je mij op beoordeelt.
Het is altijd goed om te weten dat je ricardo enorm respecteert, maar hij maakt nu echt geen kans tegen mij. Misschien komt het omdat hij meer ssf4 speelt, maar als die weer een kans wilt hebben zal die toch echt moeten spelen. Dit is overigens gebaseerd op de laatste onderlinge matches tijdens meetings en toernooien en de meningen van anderen die offline tegen hem gespeeld hebben. Ik respecteer natuurlijk wel de feit dat Ricardo de derde plaats inneemt, zonder te spelen.
Ik wil hierbij dan ook Ricardo uitdagen ft 10 voor xx euro. Liefst boven de 20. Alleen maar om aan iedereen te laten zien dat ik toch hem echt ben ontstegen en dat ik mijn woorden serieus neem. Ons niveauverschil is op dit moment duidelijk.
Oh en Marin, wat is jouw probleem? Geven we je niet genoeg aandacht? Als je als een zeikwijf gedraagt, dan kan je wel verwachten dat mensen je uitkaffen. Als tekken je niet interesseert hoef je dat niet aan iedereen te laten weten. Neem een gesprekspartner daarvoor in het echt. Je post het wel juist in een topic bij mensen met drive voor tekken. Je gaat toch ook niet bij een voetbalwedstrijd schreeuwen dat het je niet boeit.
En als er verbeteringen nodig waren pas ik dat graag toe, maar kom niet achteraf nadat je gezegd hebt dat het je niet boeit. Oh en een beetje respect graag, ik had voor je eten betaald toen je bij mij was en je betaalt het niet terug en gaat weg zonder daarover iets te zeggen. Ik ben je vriend niet dus pay up bitch. Gierige gozer.
Laatst gewijzigd door AcTioNPaXioN: 30 oktober 2010 om 14:12.
Ik vond de eerste lijst natte vinger werk en somde gewoon op van wie ik iig won. Ook van wie ik het niet cker wist. Dat is een beter manier van een lijst opstellen.
@wogus defense: hij heeft nooit iemand tegengesproken en heeft alle informatie die hij kreeg gewoon gewijzigd. Hierom snap ik marins reactie ook niet zo.
Wat wogus al zegt, tis een begin van een goed initiatief. En het is nu aan de spelers om het tegendeel te bewijzen. Zo hebben sharog en ik afgelopen donderdag een ft10 gespeeld. Dit is uiteindelijk waar het om draait. Leven in de scène krijgen.
@sandi. Ft 10 lijkt me leuk
EDIT: ik zie dat wogus zichzelf al verdedigt. Typen op een mobieltje gaat niet altijd even snel
Ik hoef niet in deze lijst te staan. Serieus Tekken spelen boeit me niet meer. Ik zag afgelopen zaterdag en al de weken daarvoor dat ik er de interesse niet meer voor kan vinden om gefocussed te blijven. Als ik nog naar tourneys ga dan alleen voor de gezelligheid =)
Deze post was helemaal niet bedoelt als iets tegen deze lijst of tegen serieuze Tekken spelers of tegen de scene of zoiets dergelijks. Ik ben niet opeens anti-Tekken en ik ben nog steeds bevriend met een hoop spelers wereldwijd. Ik wilde eerder, met verdriet, toegeven dat ik zelf niet meer de focus kan vinden om mee te draaien in de scene. Er waren een hoop spelers afgelopen toernooi waar ik nog enigszins wat weerstand tegen kon bieden, maar dat lukte niet. Niet dat ik aandacht wil trekken op mezelf of iets dergelijks, ik wilde alleen mn mening kwijt over mijn gang van zaken wat betreft Tekken, en dat mag hopelijk wel op dit forum. Daarom vond ik jay's reactie een beetje overdreven.
Anyway...
Tweede deel van mijn reactie was gewoon omdat ik het raar vond dat jay opeens een lijst opstelde en dat die lijst opeens DE lijst was met de rankings. Doe wat je wilt met die lijst, alleen ik stelde gewoon voor om vanaf het begin te beginnen om de lijst wat minder op meningen te laten baseren.
EDIT: Jay je bent mn vriend niet?!
Over dat eten, het was geloof ik 1 flesje fruit-2-day en een zak krentenbollen. Als jij me eraan herinnert betaal ik je volgende keer terug
Over dat eten, het was geloof ik 1 flesje fruit-2-day en een zak krentenbollen. Als jij me eraan herinnert betaal ik je volgende keer terug
Wat denk je nou, dat het gratis is? En ik moet daarmee komen, moet je nagaan hoe triest het is dat je er onderuit probeert te komen. Als je me nog had bedankt liet ik het gaan, maar maak het nu maar over. Ik stuur je mijn bankgegevens wel per pm.
Wat denk je nou, dat het gratis is? En ik moet daarmee komen, moet je nagaan hoe triest het is dat je er onderuit probeert te komen. Als je me nog had bedankt liet ik het gaan, maar maak het nu maar over. Ik stuur je mijn bankgegevens wel per pm.
Gast ik ben echt niet iemand die bij iemand anders langs gaat en dan niet hem bedankt voor zn gastvrijheid. Vergeten is menselijk, ik was het toen vergeten en misschien vergeet ik het weer volgend toernooi aangezien ik hier niet wakker van lig.
Waarom zou ik onder het betalen van hoogstens 3 euro uit willen komen lol. Ik betaal wel, maar dude seriously
Je zegt het al zelf (je bent niet actief) dus neem ik je maar niks kwalijk. Het feit dat je nooit ook echt serieus gespeeld hebt tegen me speelt natuurlijk ook een rol en onze online matches waar je mij op beoordeelt.
Ik beoordeel je zeker niet op onze online matches, ik baseer me op de toernooien die ik heb meegemaakt waar Ricardo eigenlijk elke keer van je won (in mijn herinnering, correct me if I'm wrong). Ik weet ook dat je casual dan wel weer regelmatig won, dus daar baseer ik me ook op. Zoals gezegd is dat wel oudere informatie en ben ik zeker benieuwd naar een serieuze ft10 tussen jullie. Goede kans dat je intussen beter bent. Waar het mij om ging is dat hij niet klakkeloos wordt weggeschoven omdat hij tegenwoordig minder speelt.
Oke, fanboy out.
Jay, wat vind je van mijn mening over de blue en red ranks? Jij zit er meer in.
Action, misschien moeten we binnenkort gewoon eens een keer afspreken om een dagje te spelen in het weekend. Ik reis eigenlijk nooit voor Tekken, zeker met het nog drukkere leven dan voorheen. Maar ik speel tegenwoordig alleen nog heel af en toe tegen Ricardo en verder thuis online op mn laggy hdtv en dat helpt je timing etc niet echt. Misschien via PM iets afspreken? Waar woon je? Ik in Wateringen vlakbij Den Haag.
Heel even tussendoor,,,,
The Trung en ik (ja ik ben Flora die op zn pc gesneakt is) gaan vanavond even elkaar ownen,, maar we hadden nog even een vraag: mag je van karakter wisselen tijdens de ft10??
En wat gebeurt er dan uiteindelijk met de verliezer? Blijft die dan gewoon staan op Vanquisher (aangezien dat de beginrank is)?
Let the game begin; live or die; it's your choice mwuhahahahaha
Laatst gewijzigd door Malekith: 30 oktober 2010 om 21:10.
Gepost door Sandilord
Citaat:
Ik beoordeel je zeker niet op onze online matches, ik baseer me op de toernooien die ik heb meegemaakt waar Ricardo eigenlijk elke keer van je won (in mijn herinnering, correct me if I'm wrong). Ik weet ook dat je casual dan wel weer regelmatig won, dus daar baseer ik me ook op. Zoals gezegd is dat wel oudere informatie en ben ik zeker benieuwd naar een serieuze ft10 tussen jullie. Goede kans dat je intussen beter bent. Waar het mij om ging is dat hij niet klakkeloos wordt weggeschoven omdat hij tegenwoordig minder speelt.
Oke, fanboy out.
Met Tekken DR liet Ric wel zien dat hij beter deed op toernooien.Ik vond ook destijds dat Jay zijn volle potentie niet kon laten zien tijdens toernooien maar met meetings liep het altijd gelijk op.Ook destijds met buitenlandse toernooien verloor hij van spelers die veel zwakker waren.Maar met FT10 sessies met dezelfde spelers versloeg hij makkelijk 10-0 (no joke).Jay had toen destijds ook een topic aangemaakt over faalangst enzo waardoor hij wellicht slechter presteert op toernooien.
Met T6 is het nu een ander verhaal.Je ziet dat hij veel consistenter speelt en dat kan je zien aan de resultaten.Eerste NL Tekken 6 toernooi had Jay gewonnen van Ric, Teambattle ook en een na laatste toernooi toen we terug waren na SVB.Ric had alleen Jay verslagen toen de Duitsers aanwezig waren.Hetzelfde dag had Jay weinig geslapen toen de Duitsers bij hem waren.Die gasten spelen echt letterlijk tot 8 uur in de ochtend xD
Als je alleen kijkt naar results dan was Ric beter met Tekken DR.Met Tekken 6 is Jay nu beter.Sofiane, Max, King 2nd etc.. zullen allemaal met me eens zijn.Jay heeft een duidelijke voorsprong en als je ook eens kijkt tussen onderlinge meetings is Jay de enige speler binnen NL die me op dit moment echt moeilijk zal maken.Vorige week werd het 10-9 Asuka vs Bob.Max was getuige =) Hamid was ook nog niet zo lang geleden bij Ric en hij komt ook nog regelmatig bij Jay.Je kan ook aan hem vragen dat het niveau verschil gewoon te groot is.Ric mist ook characterkennis zoals van Miguel, Alisa, Bob, Julia etc..40 characters leer je niet zomaar xD
Ik heb laatst Ric gesproken dat hij ook eerst tot de top wilt behoren met SSF4 binnen NL en daarna zich wilt bewijzen op buitenlandse toernooien.Tegelijkertijd wilt Ric ook graag Tekken 6 spelen.Ric heeft ook een druk leven dus hij zal uiteindelijk keuzes moeten maken.Ik weet dat Ric niet zal stoppen of minderen met SSF4 aangezien hij het een leuk spel vindt en ik zal hem ook niet tegen houden (gewoon spelen zolang je plezier in hebt).Enkele van zijn goede vrienden die in Delft wonen spelen ook alleen SSF4 dus ik kan het wel begrijpen.Zelf vind ik gewoon jammer dat Ric Tekken 6 minder speelt want hij zou zeker een toegevoegde waarde hebben voor buitenlandse toernooien.Maar op dit moment gaat hij echt veel moeite krijgen tegen veel buitenlandse spelers, goede voorbeeld is Bati(PL) die Ric lastig had gemaakt tijdens DN2(ik had vernomen dat het tot de laatste ronde ging?).En hij werd in Polen niet eens als topspeler gezien.
Ik wil nog even kwijt dat NL niveau nu veel hoger ligt dan NL Tekken DR periode.Als je ziet wat we nu al hebben bereikt binnen 1 jaar is echt ongelofelijk.Jay was 4e offciele kampioen van EU, ik was 4e (2e Europeaan) tijdens Damagermany en tijdens SVB 2010 waren we beide finalisten.In zo'n korte periode hebben we NL veel meer op de kaart gezet als destijd heel Tekken DR periode bij elkaar als community.
Laatst gewijzigd door wogus: 31 oktober 2010 om 12:32.
Gepost door DeTrun
Citaat:
Heel even tussendoor,,,,
The Trung en ik (ja ik ben Flora die op zn pc gesneakt is) gaan vanavond even elkaar ownen,, maar we hadden nog even een vraag: mag je van karakter wisselen tijdens de ft10??
En wat gebeurt er dan uiteindelijk met de verliezer? Blijft die dan gewoon staan op Vanquisher (aangezien dat de beginrank is)?
Let the game begin; live or die; it's your choice mwuhahahahaha
Geen karakterwissel en verliezer blijft op dezelfde rank mits het een rode rank/oranje rank was (muv de rode legend rank).
@Sandilord je hebt deels wel gelijk dat de blauwe ranks gelijk ook in de rode kunnen starten, maar ik weet ook echter dat mensen dan minder gemotiveerd zijn. Als je nu bijv. iemand bij een blauwe rank ziet, waarvan je denkt dat je hem kan verslaan dan geeft dat meer motivatie imo. De lijst is verre van nauwkeurig, en het kan dagelijks verschillen zelf. Maar het is slechts tijdelijk, aan jullie om er verandering in te brengen.
Laatst gewijzigd door AcTioNPaXioN: 31 oktober 2010 om 14:44.
Gepost door Sandilord
Citaat:
Action, misschien moeten we binnenkort gewoon eens een keer afspreken om een dagje te spelen in het weekend. Ik reis eigenlijk nooit voor Tekken, zeker met het nog drukkere leven dan voorheen. Maar ik speel tegenwoordig alleen nog heel af en toe tegen Ricardo en verder thuis online op mn laggy hdtv en dat helpt je timing etc niet echt. Misschien via PM iets afspreken? Waar woon je? Ik in Wateringen vlakbij Den Haag.
Goed plan. Ik begreep dat je nu een huisje boompje beestje leven hebt. Klinkt voor mij nog zo ver vooruit. Lijkt me een leuke tijd maar het heeft zo nu en dan zijn nadelen..... verantwoordelijkheden. De donderdagmeetings kunnen namelijk wel iets meer tekkenspelers gebruiken. Denk dat het niveau binnen een paar maanden veel hoger zal komen te liggen.
Ik woon in haarlem, maar is het geen plan om weer een dagje bij kyoko iets af te spreken? Wel een beetje raar om buiten hem om iets bij hem thuis te regelen:p
Goed plan. Ik begreep dat je nu een huisje boompje beestje leven hebt. Klinkt voor mij nog zo ver vooruit. Lijkt me een leuke tijd maar het heeft zo nu en dan zijn nadelen..... verantwoordelijkheden. De donderdagmeetings kunnen namelijk wel iets meer tekkenspelers gebruiken. Denk dat het niveau binnen een paar maanden veel hoger zal komen te liggen.
Ik woon in haarlem, maar is het geen plan om weer een dagje bij kyoko iets af te spreken? Wel een beetje raar om buiten hem om iets bij hem thuis te regelen:p
Laatst gewijzigd door Serotonic: 1 november 2010 om 04:10.
HEyy!
Sorry dat ik als initiatiefnemer van deze ranking niet erg actief heb gereageerd, maar ik was o.a. Sandi en Hamid, Haroon en Vendetta vergeten. Zoals ik al zei heb ik de lijst snel in een paar minuten uit de mouw geschud, nogmaals excuses
Ik wist dat ik mensen zou vergeten en misschien zelfs pissed zou maken, maar wat ik allemaal heb gelezen slaat echt alles!
Ik heb keihard kunnen lachen om sommige reacties
Sharog kwam als eerst met het feit dat heel veel spelers erg dicht bij elkaar liggen in de zin van dat de uitslagen van meerdere FT10's onderling best zouden kunnen verschillen. Hier ben ik het ook mee eens, ik wist dat ik tijdens het laatste toernooi zou kunnen eindigen als 3de of net zo goed 9de.
Ook kan ik me redelijk goed aansluiten bij wogus's lijst en regels en zou bij deze sharog willen uitdagen voor zijn plek. Ook wil ik hierbij zeggen dat ik tegen Action Paxion, Sandilord, Sofiane en Dennis een moneymatch zou willen spelen voor een redelijk bedrag.
Let me know
---------- Dubbelpost samengevoegd ----------
Gepost door DeTrun
Citaat:
Heel even tussendoor,,,,
The Trung en ik (ja ik ben Flora die op zn pc gesneakt is) gaan vanavond even elkaar ownen
ik wil ook ownen
---------- Dubbelpost samengevoegd ----------
Gepost door AcTioNPaXioN
Citaat:
Ik win iig van Hamid, Sharog, Marin en Serotonic.
Ik kan ook zeggen dat ik iig wogus, alucard, bati, kyoko en malekith versla, maar ik zou zeker niet zo als jou gaan insinueren dan meteen beter te zijn
Zoals je net las moneymatch kerel. Je bent gewoon een *****
Laatst gewijzigd door AcTioNPaXioN: 3 november 2010 om 21:26.
Lol. Ik wilde niet arrogant overkomen. Maar als er dan toch een lijst wordt opgesteld en je zet jezelf boven mij terwijl je een paar dagen ervoor zegt dat ik een ft10 van je zou winnen gebaseerd op onze casuals dan vermeld ik dat. Ik vroeg nog zelfs of je op je best speelde.
Ik doe niet aan moneymatches btw. Niet tegen malekith maar ook niet tegen grim. Ik wil wel een ft 10.