Vinden jullie ook dat er HEEL VEEL lag tussen ons allemaal is?
Zoveel lag dat je zelfs geen LILI combo's kan???
GEEN Lili Combo's maar WEL b+2~f,N combo's!!? Omg
-peace-
Kan je alsjeblieft die enorme oplawaaier van je een keer shutten?
Als je een beetje kon zien zag je zelf ook wel dat ik niet eens d/f2, 12, f1+2 B! kon doen, de reden is natuurlijk dat ik dat allemaal expres doe om tegen jou te kunnen zeggen dat ik last heb van lag?
Kom op zeg eeh...
Mijn paar potjes na de jouwe tegen Auzure etc waren wat minder lag, al was het er nog, dat zei hij zelf ook nog...
Redelijke potjes voor mij online-ervaring, dank je Angelo
IK HAAT DEVIL JIN x)
Ik kon iig de simpelste juggles uitvoeren
Verder is online voor mij nog niet te doen, er waren 3 mensen tegen wie ik gespeeld heb waartegen ik gewoon bijna geen lag had, bij de andere kon ik niet punishen, volledige juggles uitvoeren of W! opties behandelen...
En dat was alleen als de verbinding voor mij boven de 5 zat ;S
GGs Marin, ik zou in het vervolg wat vaker tegen jouw Baek willen spelen zodat ik wat meer bekend raak met de matchup, zoals je misschien gemerkt heb raakte ik vrij makkelijk in paniek.
Kan je alsjeblieft die enorme oplawaaier van je een keer shutten?
Als je een beetje kon zien zag je zelf ook wel dat ik niet eens d/f2, 12, f1+2 B! kon doen, de reden is natuurlijk dat ik dat allemaal expres doe om tegen jou te kunnen zeggen dat ik last heb van lag?
Kom op zeg eeh...
Mijn paar potjes na de jouwe tegen Auzure etc waren wat minder lag, al was het er nog, dat zei hij zelf ook nog...
Redelijke potjes voor mij online-ervaring, dank je Angelo
IK HAAT DEVIL JIN x)
Ik kon iig de simpelste juggles uitvoeren
Verder is online voor mij nog niet te doen, er waren 3 mensen tegen wie ik gespeeld heb waartegen ik gewoon bijna geen lag had, bij de andere kon ik niet punishen, volledige juggles uitvoeren of W! opties behandelen...
En dat was alleen als de verbinding voor mij boven de 5 zat ;S
No Problem.
Trek je niets van V aan, hij blijft toch wel een grote bek hebben.
Je leert wel met de lag omgaan, dan kijk je of je launcher raak is en dan voer je de juggle verder op gevoel door. DJ is een irritant figuur, maar de meesten moves zijn punishable.
Lili Lag Combo : db4,df2,1,1,df+3 B! 3,2,3
Wall Combo(Lag) : df3+4,3+4
Deze werken meestal wel op gevoel met veel lag.
Mijn Lee combo's werken altijd met lag.
Zonder lag gebruik ik b2~f,N combo's en df3,2,3 als boundender
Met Lag 1,2~f,N combo's en f2,1 als boundender.
@V
Redelijke potjes vanmiddag, ik was niet op volle kracht, maar dat was jij zeker ook niet. Uiteraard was je Lee weer solide zoals altijd en kan ik die mirrors beter laten. Je doet heel vaak b4, f4<3
b4 voor de CH
en f4<3 voor een snelle poke of delayable CH.
In rage gebruik je heel vaak f,f3, maar dat is wss omdat die truc een goeie range heeft.
GGs aan Azure Aurora, wat is het toch fijn om na middernacht zo vaak tegen jou te kunnen spelen. Ik zou beter vroeger naar bed gaan, eigenlijk. Aangezien ik rond 6u opsta
Met lag, bedoel je dan een verbinding van 1-3?
Ik heb niet echt een Lili lag combo, aangezien ik nog redelijk consistent Lili's juggles kan uitvoeren op verbindingen van 3-5 (en ik speel zelden op verbindingen van 1-3, tenzij het moet), zoals bvb:
df2, b21~b, BT 12, df3, B!, 323/df3+4,3+4/qcf12
of d3+4, UF4, df2~b, BT 12, df3, B!, df3+4,3+4.
Maar db4 is gemakkelijk te abusen bij lag, natuurlijk
mijn db4 lag combo (verbinding van 1-3) = db4, df2, 12, f1+2, b! (gewoonlijk doe ik een df1 tussen de df2 en de 12, maar dat kan soms inconsistent zijn bij lag)
Laatst gewijzigd door DeTrun: 3 februari 2010 om 20:24.
Gepost door BLAQstyle V4
Citaat:
m'n d/b knopje reageert nooit als ik d/b+4 wil blokken, tzelfde geld voor bryan d/f+3 =/
-peace-
Ja, dat gebeurt bij mij ook. Ik weet dat ik niet goed ben in sweeps blocken op reactie, maar offline kan ik law's db+4/bryan's df+3 toch wel soms blocken. Online lukt dat zelden. zelfs als ik weet dat de speler die move spamt, lukt het niet zo vaak als offline.
Ja, dat gebeurt bij mij ook. Ik weet dat ik niet goed ben in sweeps blocken op reactie, maar offline kan ik law's db+4/bryan's df+3 toch wel soms blocken. Online lukt dat zelden. zelfs als ik weet dat de speler die move spamt, lukt het niet zo vaak als offline.
Dat heb ik nou ook, of met Ling's SS 3.
Ik kan ze online nooit punishen/defenden op reactie.
GGs to Angelo. Gezellige midnight-games. Ik moet echt vroeger gaan slapen
Die slowmotion uppercut item move van Steve is echt nice, vond je dat ook niet?
En je "Great" met Kuma was idd wel hilarisch
Ik vond het nogal irritant dat je geregeld df3 met bryan gebruikte. Ik heb het wel een keer kunnen blocken, mja
Ik moet wel zeggen dat jouw aanvallend spel met Lee indrukwekkend was.
Het viel me ook op dat je minder/geen random throws online gebruikt (tegenover vroeger), en dat is goed
En ik dislike Armor King. Ik weet echt niet wat ik moet doen tegen hem, ik speel er zelden tegen (behalve als jij hem kiest, natuurlijk ). Ik weet gewoon niets over hem. Oh well. Later wat info over AK opzoeken
Ah, je Kuma is echt geweldig. Kies Kuma als je main.
@ Sofiane, ik zou graag 1 op 1 offline met je wille spele.. AK VS AK,, ik heb al gezien dak veel vn hem kn leren en miss wil jij me er een keer bij helpe^^
@Wogus,, ja wat kan k nog zegge^^ ik leer altijd weer wat bij jou en k mag duidelijk blij zijn als k een ronde kan pakke ik wil graag ok met jou een keer meete want ik wil dn wel bob nr 2 blijve^^
@ Sandilord, geweldige matches, ik vind dragunov echt een zeer moeilijke char om tege te spele en die vn jou die slaat egt alles.
@Kyoko, ook geweldige games, ik zal probere om zo snel mogelijk een keer die kant op te kome want ik kan je hulp goed gebruike
@Wogus,, ja wat kan k nog zegge^^ ik leer altijd weer wat bij jou en k mag duidelijk blij zijn als k een ronde kan pakke ik wil graag ok met jou een keer meete want ik wil dn wel bob nr 2 blijve^^
wel grappig, ik zat in een room met bullrage, kom jij ineens uit het niets lol. of had hij je uitgenodigd? anyways hij kickte je eruit zag ik, omdat die niet wou wachten
maar ggs idd, we meeten snel, en je komt er wel
ggs verder aan sandilord (kort go namco ), snorbaard, en jake laatst natuurlijk
GGS aan Sandilord, Sofiane, Wogus & Kyoko!
@ Sandilord, geweldige matches, ik vind dragunov echt een zeer moeilijke char om tege te spele en die vn jou die slaat egt alles.
Thx voor de props. Jij ook gg. Zoals je weet heb ik nog steeds veel moeite met Bob, maar ik begin hem steeds beter te leren kennen. Gaat goed komen Je poking is heel sterk, moet ik nog mee om zien te gaan.