Het sneeuwt hier, vind dat opzich niet erg, hoop alleen dat het morgen weg is, moet morgen mn folderwijk doen op de fiets. Is erg kut als ik dan de hele tijd pleur/uitglijd omdat het zo glad is -.-''
Niet dat ik je ken (behalve jberichten gelezen te hebben) want ik ben sinds gister hier lid, maar hoezo was je er dan een tijd niet xD
Ben je serieus pas sinds gisteren lid?
Heb je, je tijd goed verdeeld met het reageren op topics. =p
@ Akua: welkom terug!=)
Vandaag ben ik met een kleuter de hele school afgerend omdat ik dacht dat zijn vingertje (pink) gebroken was, bleek achteraf dat zijn andere pink ook zo abnormaal scheef stond.xD
(oftewel hoorde zo )
Nee joh, die zat er gewoon mee te fruniken en te rennen.
En bij die Ma stonden ze echt exact hetzelfde.
Gewoon extreem vergroeit, maar dat zie je niet als je er niet op let.xD
Laatst gewijzigd door BLAQstyle V4: 24 november 2008 om 18:19. Reden: Zin veranderen
Gepost door Missy_me
Citaat:
Nee joh, die zat er gewoon mee te fruniken en te rennen.
En bij die Ma stonden ze echt exact hetzelfde.
Gewoon extreem vergroeit, maar dat zie je niet als je er niet op let.xD
Wat Missy eigenlijk wilt zeggen is dat ze traag van begrip is
Ben je serieus pas sinds gisteren lid?
Heb je, je tijd goed verdeeld met het reageren op topics. =p
@ Akua: welkom terug!=)
Vandaag ben ik met een kleuter de hele school afgerend omdat ik dacht dat zijn vingertje (pink) gebroken was, bleek achteraf dat zijn andere pink ook zo abnormaal scheef stond.xD
(oftewel hoorde zo )
Haha ja, sins gisterochtend ofzo xD Kwam op dit forum door wikipedia toen ik wat verhalen van Tekken zocht
Jah ik weet niet eigenlijk = p... Maar ik speel eigenlijk amper Tekken meer.. bijna niet eigenlijk.. Eerst speelde ik het echt heel veel bijna elke dag en dan ook zeker 2 meetings in de week bij Andy
Jah ik weet niet eigenlijk = p... Maar ik speel eigenlijk amper Tekken meer.. bijna niet eigenlijk.. Eerst speelde ik het echt heel veel bijna elke dag en dan ook zeker 2 meetings in de week bij Andy
Alweer een talentvol persoon die helemaal niks met haar talent doet... Had wel leuk geleken om door een vrouw ingemaakt te worden!
Nog iets ingrijpends in jouw leven gebeurt tijdens je 'absentie'?