hoezo?, er zijn wel meer mensen die geen kitkat lusten hoor
Acid Rain V4 bijvoorbeeld, die lust bijna niks
maar het verbaast me ook wel dat Missy geen kitkat lust, dat had ik niet van haar verwacht
hoezo?, er zijn wel meer mensen die geen kitkat lusten hoor
Acid Rain V4 bijvoorbeeld, die lust bijna niks
maar het verbaast me ook wel dat Missy geen kitkat lust, dat had ik niet van haar verwacht
Ik eet wel kitkat...
Gepost door Snoops
Citaat:
maar V4 eet (volgens mij) zelfs een schoen als je hem er een fles ketchup bij geeft.
Ik heb een jongen aan Tekken geholpen =)!!
Ik had mn PSP voor de grap meegenomen naar school en hij is er nu duidelijk al vet verslaafd aan geworden en 1dan met Christie!!
We hebben er weer iemand bij =)!!
Ik had mn PSP voor de grap meegenomen naar school en hij is er nu duidelijk al vet verslaafd aan geworden en 1dan met Christie!!
Nou moet hij hier nog ff komen joinen
goed gedaan! misschien moet ik me psp ok een meeneme
Hoezo? >,>
In chocola moet je geen rare dingen stoppen zoals créme, nootes, wafels en gepofte rijst. (altans dat is nog wel te doen, die rare mousse and wafeltjes bevallen me gewoon niet xD)
Weet je WAT pas vies is???
Chocola met pepermunt!!
Hoezo? >,>
In chocola moet je geen rare dingen stoppen zoals créme, nootes, wafels en gepofte rijst. (altans dat is nog wel te doen, die rare mousse and wafeltjes bevallen me gewoon niet xD)
Weet je WAT pas vies is???
Chocola met pepermunt!!
Aiai, chocola met pepermunt
Dat was de enige zachte chocola die ik toen in Londen kon eten (in verband met beugel<_<), maar iig vond ik het ranzige chocola idd