Ik kan jou niet inviten, er staat "Sending invites is disabled until both you and this player have completed the GTA Online Tutorial". Misschien dat boom jou wel kan inviten?
00:01:57 Glitch met exploderende helikopter
00:37:05 Glitch met tram
01:21:18 Glitch met foutgeparkeerde helikopter
01:21:21 Glitch met agent vasthangend aan auto
01:35:33 Glitch met hekken
01:27:18 Glitch met exploderend vliegtuig
01:42:41 Glitch met vasthangen aan achtbaan
01:45:00 Glitch met vasthangen aan achtbaan
01:45:40 Glitch met vasthangen aan achtbaan
01:54:18 Glitch met waterski
Wat vinden jullie ervan om 10 Maart gelijk een heist te doen? ^^ (Heb anders weinig mensen in lijst op wie ik kan rekenen dat ze op zelfde tijd on kunnen zijn :') )
Gok op PS3? Zal van het weekend eens kijken of ik uberhaubt iets heb in GTA-O. Heb dat al zooo lang niet meer gespeeld (zat op de PS4/PC versie te wachten die ik nog niet heb omdat er vreselijk veel tussen kwam haha) dat ik geen eens weet of ik uberhaubt wel wapens etc. heb. Of een redelijk level.
Mweh komt allemaal wel :3 desnoods wat missies vooraf spelen dan gaat je rank snel omhoog.
En console keuze is PS3 uiteraard, ondanks dat ik voor beide versies GTA heb hebben de meeste mensen hier alleen de PS3 versie ^^
Hmm 4 uur voor 1 heist. Das echt een lange tijd. Ben ook wel benieuwd of het in een stand-alone co-op style gebeurd of gewoon in de open online wereld met alle trolls etc. die je proberen af te maken :p. En der zal nog wel een 4e/5e persoon nodig zijn vermoed ik? Of het moet een kleine overval worden .
Zal iig dit weekend kijken hoe ik ervoor sta en ook hoe ik zit qua tijd. Had je al een start tijd in gedachte. Of nouja een tijd om bij elkaar te komen in-game (iemands huis bijv.)?
Zal iig dit weekend kijken hoe ik ervoor sta en ook hoe ik zit qua tijd. Had je al een start tijd in gedachte. Of nouja een tijd om bij elkaar te komen in-game (iemands huis bijv.)?
Laat ik nog weten, en als ik me niet vergis is een heist te plannen vanuits iemand huis dus dat klinkt als de ideale meeting spot ^^
Vraag is eerder of het echt majorly nodig zou zijn :3, ik heb zo'n idee dat het scherm de spelers verteld wat ze moeten doen.
Maar then again kan daar pas echt over oordelen als ik die tutorial heb gespeeld.