Ik merk dat ik lang niet meer iets gepost heb hier.
Crash Bandicoot 2(voor nog geen 2 euro in de PS Store gekocht), Escape Dead Island, Assassin's Creed Unity, GTA 5(PS4) en Assassin's Creed Rogue(voor kerst gekregen).
Nu word ik weer nieuwsgierig ondanks dat ik 2 nauwelijks aangeraakt heb :')
Ik had nog nooit een vorig deel gespeeld, lijkt me geen al te groot probleem.
Echt een enorm grootschalige game, ik heb er nu 25 uur inzitten en heb nog niet eens 1/4de van alle side missions afgerond en ben maar halverwege de main story line.
Combat is erg leuk, verhaal zit vrij goed in elkaar en de graphics zijn geweldig, zeker kopen zou ik zo zeggen
CS Nexon: Zombies
Dead Island: Epidemic
F.E.A.R. Online
Total war series
Firefall<3
Path of Exile
Loadout
Natural selection 2
Planetside 2
Quake Live
Rise of the triad.
Mission against Terror
Dirty Bomb (coming to steam)
Upcoming/Alpha/Beta
Nosgoth
Rise of incarnates (made by Harada, creator of tekken<3)
Overwatch
Heroes of the Storm (oh yay more LOLcrap)
The Repopulation -> Veelbelovende scifi MMO!
Saints Row: Gat Out Of Hell (met Devil WorkSOP dlc volgens de typo op de cover)
PS: toen ik deze gister bij de Mediamarkt wilde halen, probeerde ze me de PS4 versie aan te smeren omdat ze stiekem niet van plan zijn om de PS3 versie te verkopen
Had dezelfde via pre-purchase op steam. Al sinds deel 1 een enorme fan van de Saints Row franchise. Dus kon deze gewoon niet laten liggen. Zoals altijd veel humor. Alleen jammer dat ik niet genoeg tijd heb om het te spelen atm.
Ook voor de PC nog maar eens Rocksmith 2014 gekocht. Had het al op de PS3 net alse de originele RS. Maar vond het ook wel handig om het toch nog op de pc te hebben. Makkelijker met recording enzo .