Ik weet niet helemaal precies wat je vraagt? RFD zal altijd gepaard gaan met inschrijfkosten voor spelers, omdat het belachelijk veel geld kost om zoiets te organiseren ^^"
Ah dat weet ik ook wel. Bedoel meer dat je niet door een soort van pre-selection heen hoeft. Zeg maar een soort voorrondes om op RFD te kunnen vechten. Enige vecht tournooi ervaring die ik heb is IRL vechten he niet FG's. Kon eerst nooit naar zo iets toe dus geen idee hoe RFD werkt
---------- Dubbelpost samengevoegd ----------
Gepost door Quan Chi
Citaat:
Ik heb zaterdag misschien een date met de liefde van mijn leven
Succes gozer. Hoop dat het een geweldige dag voor jullie word
Ah dat weet ik ook wel. Bedoel meer dat je niet door een soort van pre-selection heen hoeft. Zeg maar een soort voorrondes om op RFD te kunnen vechten. Enige vecht tournooi ervaring die ik heb is IRL vechten he niet FG's. Kon eerst nooit naar zo iets toe dus geen idee hoe RFD werkt
RFD is een "pre-selection" voor het eindtoernooi van de Capcom Pro Tour. Spelers kunnen zich direct plaatsen of punten scoren door aan community toernooien zoals RFD mee te doen
(Vanzelfsprekend heeft de Capcom Pro Tour support op directe wijze geen meerwaarde voor o.a. Tekken, omdat het geen Capcom game is)
RFD is een "pre-selection" voor het eindtoernooi van de Capcom Pro Tour. Spelers kunnen zich direct plaatsen of punten scoren door aan community toernooien zoals RFD mee te doen
(Vanzelfsprekend heeft de Capcom Pro Tour support op directe wijze geen meerwaarde voor o.a. Tekken, omdat het geen Capcom game is)
Ah cool. Dan heb ik zoals ik hoopte iets om naar uit te kijken . Na al die jaren (sinds Virtua Fighter/Tekken en bak er nog niks van lmao) Eindelijk de mogelijkheid dit jaar
gister terug gekomen van de franse alpen, maar ik heb er wel nog wat aan overgehouden zo te voelen. gekneusde rib lijkt het op, fun parks zijn ook gewoon te leuk...
Laatst gewijzigd door Snoops: 3 maart 2015 om 13:00. Reden: Ja klopt, is heroes
Yeah, 'Heroes of the Storm' beta key ontvangen. wel een lache spel, alleen nog coop gespeeld player matches volgen ook binnenkort
Zijn hier verder nog hots spelers?
Denk dat hij Heroes of the Storm bedoeld van Blizzard.
Tis best een leuk spel. Voor zover moba's gaan dan. Iig imho de beste van de moba's die je nu kan spelen iig. Zat er al effies in sinds alpha maar wel mee gestopt. Misschien weer eens gaan proberen wanneer ik eens tijd heb. Zo te zien zal het nu wel iets drukker/voller zitten gelukkig
Ja heb het oorspronkelijk niet op moba games, maar gezien het gebaseerd is op de spellen die ik vroeger veel speelde, draagt toch een beetje sentiment met zich mee
Welke helden worden hier gespeeld?
Heb zelf nog enkel met Kerrigen en thyrande gespeeld.
Burgelijke plicht vandaag?? Ik heb wel in het verleden in dienst gezeten maar ik vermoed dat je dat niet bedoelt hehe. Wat is er vandaag voor bijzonders dan?
Oh dat provinciale gedoe. Nah niet echt. Valt weinig te stemmen imho. De keuze is tussen slecht, waardeloos, achtelijk en vreselijk. Niet echt een keus dus. Ze mogen van mij wel stoppen met deze onzin hier.
Haha ik zag het net. Was bijna 75% opkomst hier. Maarja de mensen hier hebben toch geen verstand waar ze op willen stemmen lmao. Dus D66 heeft gewonnen lijkt het. Hmmm zal wel alvast afscheid gaan nemen van mijn geld haha.