@ Wogus: zoals Action al zei, je maakt het iets te gemakkelijk. Je discussieert als een kwaad klein kind. Ik heb je altijd onbeleefd en asociaal gevonden, maar nu laat je ook vermoeden dat je gewoonweg dom bent. Ik ben trouwens geen 'mattie' van Action, maar ik heb wel veel respect voor hem. Hij is dan ook een ***** ;-)
@ Azure: je piemel is me iets te klein, kom over enkele jaren nog eens terug
Deze twee dingen Dannie, omg, Grow the fuck up!!!
Als je met opmerkingen als dat komt ben je me tijd niet eens waardig.
En dit is totaal niet relevant op mij maar dat van Wogus slaat nergens op, erken GVD je fouten en kap met die irritante discussie.
Ik heb Jay nooit ontmoet maar ik vermoed dat hij een stuk socialer dan jou is en ook zeker beleefder. Iemand voor dom uitmaken is best wel knap, want je kent Jay niet echt persoonlijk, want zoals je al zei, jullie spreken elkaar nooit op meetings. En die klote opmerking van hij is dan ook een ***** slaat nergens op, ik respecteer Action ook een soort van maar niet om die kut reden, kan mij het wat schelen waar hij vandaan komt.
Jij bent trouwens degene die moet leren discussiëren, want je schuilt achter de argumenten van Action, en je valt Jay alleen maar persoonlijk aan, triest. Jay onderbouwd al zijn argumenten, doe jij hem dat maar eens na.
Ohja, en denk over je antwoord na voordat je weer gaat herhalen dat ik Wogus' zijn aars lik, wat totaal nergens op slaat.
Ook zei je dat Jay je niet bedankte voor de dingen die je voor hem deed tijdens de meeting, waarschijnlijk Bullshit, lijkt me sterk dat iemand dat niet zou doen. En wat dan nog, dan nodig je hem niet meer uit, wees niet zo snel op je pik getrapt joh.....
Desolation -> AzuRe AuRoRa
|