Dus Dying Light is vertraagd. IPV dat het morgen uitkomt komt het pas over een maand uit. Alleen de fysieke versie, digitaal kan je 'm wel eerder krijgen(de 28ste dacht ik).
Dus dat word lekker een maand wachten totdat ik 'm eindelijk kan spelen.
Wie vd coole kids zitten er nog meer op de HvA (hogeschool van A'dam)? :')
Misschien zal ik me wel inschrijven voor de minor SAP (Systeme Anwendungen Produkte) bij jouw hogeschool. Zij bieden verschillende minoren aan waarin zelfs externe studenten zich ervoor kunnen inschrijven.
Ik zal zoizo voor April een Playstation 4 kopen...14 April komt Mortal Kombat X uit en zal ik er voor zorgen dat ik eerder dan 14 April een Playstation 4 heb zodat ik MK X kan Pre-orderen!!
Moet je per jaar betalen of is fitness prijzig in Belgie?
Per jaar komt in mijn geval het goedkoopste uit. En ligt toch rond de 400 in de fitness waar ik ga, wat voor iemand van mijn leeftijd toch al veel geld is.
Dat valt toch wel mee? Betaal hier nu zo'n 500+ per jaar (wel inc. sauna en zwembad). Maar als je er net als mij/wij zo'n 5x per week zeker wel bent dan is het niet zo duur toch? Train je zo weinig dan dat het duur is? Je zou het eens in verhouding moeten uitrekenen wat je per bezoek betaald .
Al moet ik wel toegeven dat ik dadelijk aanzienlijk minder ga betalen. Ga over een tijdje weer boxen (zodra mijn doc mijn rug de a.ok geeft) en dan ben ik minder kwijt terwijl ik meer (7x p.w.) ga trainen haha.
Ooooh is dat ook open inschrijving toevallig naast de pro tour? Zal dan eindelijk eens een NL based event zijn waar ik heen zou kunnen (werd ook wel eens tijd he haha).
Ik weet niet helemaal precies wat je vraagt? RFD zal altijd gepaard gaan met inschrijfkosten voor spelers, omdat het belachelijk veel geld kost om zoiets te organiseren ^^"