^
WTF XD?
Jongggusssh
Ik snap iets niet...
Er is n meisje die me n bericht heeft gestuurd via de Hyve Femal Gamers,,, er was nml een meisje die hhad geschreven dat ze zichzelf enorm goed vond doordat ze online zo'n hoge ranking had en ik kon niks anders dan dat afstraffen ;$
Maar nu had ze dus dit geschreven:
hallo wat een leuke reactie had jij begin oktober op Female gamers.
ja online is Tekken nogal raar te noemen, geen duidelijke rankings.
het toernooi in begin 2011 in Delft daar sta ik al boven, omdat er al wel een wereldranking toernooi schema is!!
ik game in een meiden prof team waarbij ik ook in de wereldranking toernooi sta, natuurlijk is zo een Tekken toernooi in Nederland wel leuk bedacht......maar voor mij en drie andere meiden gamers is het niet interessant!
de wereldranking toernooi staat op het schema van pro gaming en dus niet als normaal toernooi beschreven, je moet al een ranking hebben gehad met DOA of met Tekken!
maar leuk dat je als meisje aan het lokale toernooi mee doet veel geluk en wie weet zie ik je ooit wel eens als een pro gamer verschijnen
lijkt me wel leuk om te zien dat er ook meiden zijn die Tekken gek zijn!!
gr FGFL (Esther)
Dussssssssshh
Lijkt me nogal vaag dat ze zichzelf boven Toernooien hier beschouwt als zelfs de beste spelers van NL (en van Europa(!)) meedoen,, of vergis ik me nou ;$?
Is er echt n wereldtoernooi waarin alleen de beste spelers van NL komen ofzo?
|