@Horu5 bedankt, dat je inziet dat ik gelijk heb. Eindelijk iemand die het begrijpt.
Gepost door Dannie
Citaat:
@ Wogus: Ling info heb ik nooit van jou gekregen. Niet hier, niet op Zaibatsu. Dat Lings BT throws unescapable zijn heb ik van BadMojoGogo op Zaibatsu, en zeker niet van jou.
Allereerst, haal geen feiten en leugens door elkaar. Ik weet dat je graag in een fantasiewereld leeft met allemaal naakte mannen zoals Eddy Gordo, maar wordt aub een keertje wakker.
Citaat:
Bij mijn weten is er niemand in NL die consistent throws breekt. Jij brak tijdens het tournooi ook geen enkele BT throw van Ling. Just saying...
Dit is jouw quote, lol
Citaat:
lol wat?
tuurlijk breek ik geen BT throws van Ling op reactie. Misschien ken je je eigen karakter niet, maar BT throws kan je dus NIET zien aankomen op reactie omdat de animatie van de handen altijd hetzelfde is.
Dit is mijn reactie.
Laat dat duidelijk zijn.
Gepost door Dannie
Citaat:
Ik heb zeker geen beef met Wogus. Mijn mening over hem is altijd dezelfde gebleven: nl. een uitstekende Tekken speler maar eentje met minderwaardige sociale en menselijke kwaliteiten. Ongetwijfeld de meest onvriendelijke, asociale en zelfingenomen van allen die ik ooit heb ontmoet. Op de meetings die ik met hem heb meegemaakt had hij niet eens de beleefdheid om twee zinnen met me te wisselen.
Ik verwacht niet dat iedereen me spontaan begint te pijpen uit dankbaarheid, maar als je een heel weekend voor je gasten eten en drank voorziet, onderdak en sanitair verschaft, hoop ik wel dat ze op het einde van dat weekend "dank u" zeggen of een babbel komen maken als ik verse soep voor hen sta te koken.
Verse soep? Lol ga aub niet weer lullen, enige wat ik op die meeting heb gegeten is vers brood van de bakker waar jullie langs waren gegaan, en ik heb aan de einde van de meeting je bedankt voor alles. Ik snap niet waarom al je al die waanzin uitkraamt, maar de keren dat ik ook bij Stefan/Chin/Ricardo/Sofiane/Khalid ben langs geweest, of welk ander persoon dan ook bedank ik voor alles. Zo ben ik opgevoed, zo gedraag ik me ook alleen. Je kunt ze het navragen. Ik denk dat jij de enige bent op deze wereld met dit soort gekke waanzin gedachtes. Op de ene meeting bij stefan heb ik je niet gegroet ja, omdat ik je een rare gozer vind.
Dat terzijde dat je me iemand met een minderwaardig, sociaal en geen menselijke kwaliteiten noemt slaat werkelijk alles. Waarom probeer je me zwart te schilderen? Je hebt me een paar keer ontmoet en je doet alsof je me kent? Gast ik ben tenminste geen 35 jaar en loop tegen random meisjes van 15 aidshoeren te noemen zonder dat ze je wat hebben aangedaan (voorbeeld akua). Of mongool zeggen tegen iemand die jou ook niks aandoet (voorbeeld andybax). Als er iemand is die het meest absurd en ONMENSELIJK + ASOCIAAL gedraagt, dan ben jij het wel.
En zeg het aub volgende keer voor mn neus, dan laat ik je zien wat voor een hufter ik kan zijn ja. Je mag me alles over tekken noemen, maar tover hier aub geen persoonlijke situaties naar voren. Daar ben ik echt niet van gediend.
Citaat:
Hij was eerlijk gezegd ook niet welkom op de meetings die ik Antwerpen organiseerde. Die ene keer dat hij wel hier was, was enkel omdat Sofiane had gevraagd of hij mee mocht komen. Ik zag dat eerlijk gezegd niet zitten, maar Foes en Sof vroegen het met aandrang en ik gaf toe.
Dus ik was bij voorbaat niet welkom, terwijl je me niet eens kende? De enige keren dat je me gezien had was op toernooien die ik had georganiseerd, waar ik je vriendelijk te woord stond net als elk deelnemer. Haha je hebt echt veel vooroordelen ofzo, er is echt duidelijk iets mis met je. Maar in ieder geval ben ik wel blij dat ik niet welkom ben, ik vind je ook best eng. Je badkamer was niet eens van een deur voorzien, ik durfde niet te douchen daar aangezien er ineens een flikkertje als jij tevoorschijn zou komen.
En Action Paxion, bij deze wil ik het neerleggen wat onze discussie. Ik heb geen persoonlijke vete met je, en ik heb daar als nog geen reden toe. Je hebt me offline gezien, jij mij ook. Over je mattie Dannie heb ik geen goede woorden voor sorry lol. Misschien heeft die iets tegen Aziaten of buitenlanders. Of piemels ofzo. Want bijna elke post van hem gaat over penissen, negers, aziaten etc etc.
Oh en hetzelfde geldt voor jou. Ik weet niet wat ik voor jouw ogen ben, maar doe aub niet alsof ik geen leven heb. Ik heb ook school/werk/vriendin/vrienden, dus schillder me aub niet af als iemand die niks te doen heeft. Als je persoonlijk wilt gaan doen, kan ik dat ook wel. (Dit leidt ik overigens af op de post van je, als die niet bedoeld was op mij - forget about it)
Ik heb me inderdaad misdragen wat betreft tegen "noobs". Ja dat is mijn fout, maar ik krijg veel frustraties als mensen bijdehand gaan doen wat betreft tekken online. Bij deze mijn excuses.
Dat gezegd hebbende hoop ik dat je beseft dat ik gelijk heb wat betreft het throwen. Je zegt dat we dezelfde mening delen, maar in jouw posts lees ik terug dat je throwen online normaal vind. Deze mening deel ik niet met je. Ik vind throwen onzin, en als je matches tegen mij/sof/chin/leok/etc speelt zul je zien dat we volgens etiquette spelen. Ik vind het niet leuk, maar als de tegenstander me forceert dan doe ik het terug. Iemands verdediging kan je op meedere manieren breken dan throws alleen.