Die PS3 iz heel gevoelig en snap niet dat iemand problemen heeft met die L2 en R2 shoulder-buttons. Was persoonlijk een beetje bang dat je die volledig moest indrukken voor de input, maar iz niet zo.
D-pad werkt ook héél gevoelig, moest ik heel erg aan wennen. Met een converter spelen iz een mogelijkheid, maar geeft vaak een beetje lag. Een hele verademing toen ik met PS3 controller kon spelen. Dashes in juggles (Paul, Nina, Law) waren in het begin ook lastig. Alles went en zo ook de nieuwe PS3 controller, niks mis mee..
Sporten zeg je? Wekelijks toch zeker twee tot drie keer in de week 's ochtends joggen en liefst 4 tot 5 keer in de week een aantal uren sportschool. Soms thuis nog een haltersessie van een half uur en opdrukken als ik zin heb. 't Iz weer tijd om van die gasten uit te lachen die voor de zomer hun winterbuikje willen wegwerken binnen een maand aan de gewichten hangen.. Altijd leuk om te zien.
Zou toch graag weer willen beginnen met kickboxen. Heb een tijdje aan Savate gedaan (Frans kickboxen) en full-contact werkt gewoon beter dan al dat andere geneuzel. Niet dat Karate niet mooi iz om te zien, maar in sparring wil ik meer mogen dan enkel licht contact maken. Pijn iz fijn!!
Eigenlijk zou ik dus met Bryan of Bruce moeten spelen hè. Alleen jammer dat ik reversals zo leuk vind om te doen, hehe.. dus enkel chars met reversals zijn aan mij bestemt.
Jep, weekend was echt geweldig. Heb een match staan tegen Dannie Lennox.. mirror-match (Ling-Ling) en dan mijn twee mains (Wang, Nina). Sofiane zal ze binnenkort op YouTube zetten, dan geef ik natuurlijk een linkje
|