Dragunov... ging slecht
Yoshi heeft me nog een klein beetje gered, maar meer ook niet.
Resultaten die Wogus gepost heeft, kloppen helemaal. Alle andere mensen zijn dus in de poules blijven steken.
Van de 28 man zijn er uiteindelijk 19 op komen dagen. Van 5 mensen heb ik het nog op tijd van gehoord, maar Lord_Snowman, fr00tyfr3sh, dillinja en AcTioN PaXioN heb ik niets vernomen
Er was ook een extra deelnemer erbij gekomen, LeeKazama. En Foestert was halverwege het toernooi ziek naar huis gegaan.
Op Wogus z'n advies waren er 2 poules; eentje van 10 man en eentje van 9 man. Beste 4 mensen uit elke poule gingen door.
Citaat:
Poule A:
Vendetta, King_2nd, Foestert, Demonitzu, N-Design, Kyoko Manjii, Wogus, Rush'n Attack, Andybax
Citaat:
Poule B:
Sofiane, Hamid, Umit, Yes*Beuken, LeeKazama, Malekith, Bakalolliesama, NGkrush, Giel, tremorman
Na, voor een boel mensen, een korte eetpauze, begonnen de brackets. 2 maal verliezen om uit het toernooi getrapt te worden. Hoop dat deze manier van scores plaatsen een beetje begrijpelijk is. Kan anders altijd nog de originele scorelijst inscannen.
Voor de duidelijkheid: als iemand z'n naam bij de winners bracket niet vetgedrukt is, dan wordt diegene naar de losers bracket gestuurd. Als die persoon z'n naam daar nogmaals niet vetgedrukt is, ligt ie eruit.
Citaat:
Winners bracket
Wogus (3) - lolliesama (0)
Kyoko Manjii (3) - Malekith (2)
Vendetta (3) - LeeKazama (2)
King_2nd (0) - Sofiane (3)
Wogus (2) - Kyoko Manjii (3)
Vendetta (3) - Sofiane (1)
Kyoko Manjii (4) - Vendetta (3)
Losers bracket
lolliesama (1) - Malekith (3)
LeeKazama (2) - King_2nd (3)
Sofiane (2) - Malekith (3)
Wogus (3) - King_2nd (1)
Malekith (3) - Wogus (1)
Vendetta (4) - Malekith (2)
Finale
(Kyoko Manjii (3) - Vendetta (5))
Kyoko Manjii (1) - [b]Vendetta (5)
De top 3 heeft een aardig zakgeldje + een PC game gewonnen.
Helaas was het niet eind goed, al goed. Hamid is een converter kwijt en Sofiane is z'n controller kwijt. Als iemand ze vindt, meldt dat dan even
Edit: Sofiane heeft overigens o.a. de finale opgenomen. YouTube-linkjes volgen nog.