vind het eerlijk gezegd wel mee vallen hoe erg die faalt, heb laatste tijd wel wat meer gespeeld als het te warm werd. het is vrij chaotisch geef ik toe, maar voor de rest is het best een makkelijk spel om te leren qua timing enz.
Ik ben ssb van de gamecube gewoon en dat was gewoon legendarisch , zal daarom zijn dat ik de concurrenten wat minder vind :p
Concurrenten hoeven niet slechter te zijn. Maar ik had de 0.7 build van PSAS gespeeld en had toen al gezien dat er erg veel moest veranderen als ze hier een goed spel van wilden maken. Maar ja, dat's dus niet gelukt.
Deus Ex : The Fall , ik kan het niet spelen op mijn ipod maar heb het gekocht omdat ik de developer die 5 euro gun , wat een fantastische game was Deus ex human revolution!
Ik begin eindelijk het gat in mn jeugd een beetje te vullen door nu eindelijk Pokemon te spelen
OMG wat is dat eigenlijk een vet spel ;D
Drowzee heeft sowieso zieke swag~~
Ik begin eindelijk het gat in mn jeugd een beetje te vullen door nu eindelijk Pokemon te spelen
OMG wat is dat eigenlijk een vet spel ;D
Drowzee heeft sowieso zieke swag~~
Ik heb er heeeeeeeeeeeel veel gekregen op de DS van een vriend van mij
Maar ik begon maar gwn random 1 te spelen... Deze schijnt vrij nieuw te zijn hoorde ik
But me likes C:
Ik heb er heeeeeeeeeeeel veel gekregen op de DS van een vriend van mij
Maar ik begon maar gwn random 1 te spelen... Deze schijnt vrij nieuw te zijn hoorde ik
But me likes C:
Fire red is vrij goed.
De enige Pokemon games die ik waardeloos vind zijn Diamond en Pearl.
Ik ga ook speciaal voor Pokemon X/Y een 3DS kopen.
De enige Pokemon games die ik waardeloos vind zijn Diamond en Pearl.
Ik ga ook speciaal voor Pokemon X/Y een 3DS kopen.
Nintendo heeft net een 2DS uitgebracht ^^ Als je de 3D functie brol vindt en het enkel voor die spellen koopt denk ik dat dat qua prijs het interessantste is
Nintendo heeft net een 2DS uitgebracht ^^ Als je de 3D functie brol vindt en het enkel voor die spellen koopt denk ik dat dat qua prijs het interessantste is
Ik wil die 2DS eerst goed bekijken voordat ik dat doe. ik vind die 3DS XL erg fijn omdat het scherm groot is en niet aanvoelt als iets wat wordt verpletterd door mijn grip. (Wat ik dus wel heb met de PS3 controller bijvoorbeeld)