Gepost door SlashDasher
Citaat:
Yo Danny Lennox,
Ik moet het echt even kwijt, er hebben mensen al gereageerd op je commentaar, maar toch even dit:
Je bent 35 jaar en je vertoond als volwassene zo triest gedrag, je maakt een jonge meid van 14 uit voor aidshoertje........damm ik ga me bijna schamen als volwassene voor een volwassene.
Luister als jij je verlies niet kan accepteren, speel dan gewoon tegen de computer op nivo EASY, please zeg.... gedrag je man.
Oja als je me Bro Andy zo neer zet online op dit forum dan heb ik zeker geen respect voor je, maarja wat boeit jou dat.
Sorry mensen, maar dit moest ik even kwijt.
Respect voor de andere gamers,
SlashDasher
14,24 of 34 maakt mij niet uit. Ze gaf een opmerking en moet er maar tegen kunnen dat zij er eentje terugkreeg. Akua beweert op dit forum dat ze geen dag zonder hentai kan en nodigt Dimples uit voor een one night stand. Jouw rethoriek van enge volwassene tegen onschuldig meisje gaat in mijn ogen dan ook niet echt op. Je reageert alsof ik met mijn posts maagdenvliezen op afstand kan breken.
Trouwens Akua, ik vind je geen AIDShoertje hoor, en wat ik wel van je vindt zal ik wijselijk voor mezelf houden.
Andy heeft alle respect van mij verloren. Ten eerste omdat hij iemand op zijn account laat kutten. Ten tweede omdat hij zich hier niet verantwoordelijk voor voelt. Tot slot is hij waardeloos in Tekken en het groepje losers dat hij rond zich verzamelt, kan me eerlijk gezegd ook gestolen worden.
Verlies accepteren heeft er weinig mee te maken. Anders zou ik niet om de zoveel tijd topspelers bij mij thuis uitnodigen en met graagte 20-2 of 20-3 van hen verliezen. Het is mij in de eerste plaats om het spelplezier te doen en de aangename sociale contacten.
|