laat maar zitten lol je begrijpt er echt geen reet van. dit is iig hoe chin/ricardo/ik etc denken over online. duidelijk een verschil in visie
@weezor maakt me niet uit hoe je speelt, ik neem het niet serieus. ik respecteer alleen dat soort speelstijlen niet. ze zijn gedachtenloos en puur geschikt voor online alleen. als spelers zo willen spelen, het zij zo.
ben er ook niet zo van maar om eens een enkeltje te winnen doe ik het graag, maar speel voornamelijk het liefst met d-jin omdat dat het spelniveau leuk houd in mijn ogen, ondanks dat ik nog lange niet klaar ben om te leren met hem ... zovveel fouten en helemaal online
@action paxion ik throw alleen omdat jij throwed. online throwen is gewoon bs. zelfde geldt ook voor ss3. dat sandilord zegt dat ie op reactie te blokken is bs.
(...)
@sandilord die opmerking over dat alles online moet kunnen... dat is echt een heel slecht argument. zelfs met een goede verbinding is het gewoon niet optimaal. sweeps zijn niet te zien, throws zijn niet te breken, spacing is moeilijker omdat je lag hebt met blocken, strings zijn te abusen. ik begrijp echt niet hoe je op zon argument kan komen. het klopt idd dat je mag doen en laten wat je wilt. voor mij geldt het precies hetzelfde. als iemand domme dingen doet kan ik ook zo spelen. mensen zoals action paxion bijv. leuk dat hij complimenten krijgt, maar voor mij blijft het een pure online speler die het alleen ver schopt.
online neem ik niet serieus, maar ik vind het echt dom dat anderen het wel doen. bijv. zou action paxion me in een ft10 veel meer games kunnen pakken dan dat ie dat offline zou doen. ik hoop dat spelers dat kunnen inzien... want ik heb het gevoel dat ze online = offline denken
Over ss3 zien. Daar heb je zeker een punt. Ik zat in een online verhaal en dacht aan offline blokken, my bad. Al hangt t wel van je connectie af natuurlijk omdat ie echt vrij traag en zichtbaar is, maar dat hoef ik jou niet te vertellen.
Wat betreft het argument over online spelen: ik heb altijd hetzelfde gedacht als jullie, hell, ik speel zelfs nog grotendeels volgens de etiquette. Dat gezegd hebbende spreek je jezelf tegen.
Je roept heel hard dat online niet serieus te nemen is (vind ik uiteraard ook). Vervolgens ga je het WEL heel erg serieus nemen door allerlei voorwaarden te gaan bedenken om het deel dat je toch niet serieus moet nemen wel speelbaar te maken.
Het is waar dat je offline gesloopt wordt als je bijv Bryan df3/Ling ss3 spamt, maar als je met alle restricties gaat werken ga je ook verkeerde dingen aanleren. Mensen die de verkeerde shit online spammen kunnen alleen maar offline op hun bek gaan en dan leren. Lijkt me niks mis mee toch? Of gaat het nu om gekrenkte online ego's?
Nu T6 betere online heeft dan dr (ook al blijft het crap) vind ik idd dat alles moet kunnen. Het frustreert me af en toe enorm om 3x in een ronde gepakt te worden door Bryan df3 die ik bijna elke keer zag aankomen, maar ik kies er zelf voor tegen die persoon te spelen.
Zoals je al zei, verschil in visie. Ik speel online net zoals ik dat offline zou doen, except for throws. Maar als iemand everything goes wil spelen vind ik dat prima.
Off topic: Weezor, ik las dat je vader gaat worden binnenkort. Gefeliciteerd! Ik heb het nog niet zo breed geroepen, maar ik ga ook vader worden! Eind mei is mijn vrouw uitgerekend.
@sandilord het gaat mij niet om online. zoals ik zei ik neem online niet serieus. maar anderen doen dat juist wel. ze denken me te verslaan online, en denken gelijk dat ze een kans maken. dat bedoel ik met serieus en niet serieus. als ik bijv. iemand online versla, zegt dat voor mij niks.
je hebt wel gelijk, mn ego wordt enigszins gekrenkt als ik van de meest belachelijke noob met een waardeloze speelstijl verlies. dat haalt werkelijk de bloed onder mn nagels, maar ik denk dat dit geldt voor alle goede spelers. ik speel het liefst een goed potje, een potje waarbij je kan zien dat er werkelijk nagedacht wordt. daarbij hoort ss3/throwen niet bij in mijn ogen, maar aangezien veel mensen werkelijk ALLES doen om te winnen.. be my guest.
@action paxion je zegt het zelf kyoko grabbed OFFLINE, offline boeit me niet wat iemand doet, of je nou dingen spammed, hopkicks etc etc. je moet daar tegen opgewassen zijn. maar online is het een ander verhaal.
ik hoop gewoon voor de meesten dat ze het verschil online/offline goed kunnen beseffen, en niet tot snelle conclusies komen.. want ik heb echt het gevoel op de manier hoe je praat action paxion, dat je denkt dat je werkelijk goed bent. zoals "ik heb je bob door bla bla..", "cheap" etc. het liefst hoor ik die onzin niet. als je wint dan win je, als je verlies dan verlies je. gewoon spelen
Laatst gewijzigd door AcTioNPaXioN: 16 januari 2010 om 15:06.
wogus, je bent vast heel aardig maar discuseren met jou heeft geen zin lol. Idd vast iets met je ego te maken. Heb al 2x gezegd dat ik jou niveau en die van chin, kyoko hoop te halen, mijn mening over low sweeps aan desolution duidelijk gemaakt en mijn throw verhaal ook onderbouwd. Waarvan krijg je dan het idee dat ik vind dat ik jou niveau heb? Het verschil tussen low sweeps en throws online en offline is dat sweeps 100% geblockt worden en throws niet (in nederland althans). kyoko gebruikt het niet voor niets. Je hebt nogmaals iemand van de forum verjaagd toen je dit aan hem probeerde te verkondigen. Waarom online een game mechanic wegnemen als je het toch niet serieus neemt? Waarom uberhaupt online spelen? Je herhaalt gewoon steeds hetzelfde zonder meetenemen wat de ander zegt. ik hou er bij deze ook mee op. en owjha lol @ als je wint dan win je blabla. Denk dat het uit de verkeerde mond komt. Leer discuseren please
aub doe niet alsof je neus bloedt. ik heb talloze berichtjes van je gehad waarin je duidelijk liet merken hoe je dacht ervoor te staan. schijnheilig man
doe ook iets aan je eigen ego, ik heb ook zat dingen gehoord over je.
Laatst gewijzigd door AcTioNPaXioN: 16 januari 2010 om 17:08.
Je kan je eigen tekkenspelers glossy beginnen met al die roddeltjes
Sorry maar die berichten waar je naar refereert gingen over 1 trick die je zat te spammen met bob. Tekken was toen net uit en ik wist maar niet wat ik ertegen moest/kon doen. Dit was mijn eerste aanvaring met Bob en als ik het me goed herinner ging het erover dat ik bob een irritante kut character vond. Mijn neus bloedt niet. Ik heb mezelf nooit boven jou geacht met tekken. Pagina terug zit ik dit nog te verkondigen. Maar het maakt dus (zoals ik al zei) niet uit wat ik zeg. Get your facts straight
Gepost door AcTioNPaXioN
Citaat:
Ik probeer zelf beter te worden maar dat gaat moeilijk met online als enig mogelijkheid. Zo kom ik nooit op het niveau van malekith/ kyoko/ wogus. misschien is het beter als ik dat niet beaam. Iig ben nu de hoogst gerankte ling online! Ranking is bullshit, maar toch leuk!
Overigens baseer ik mijn vorige post niet alleen op deze discussie maar ook op alle discussies die ik heb gevolgd en waaraan jij deelnam.
Wat betreft het argument over online spelen: ik heb altijd hetzelfde gedacht als jullie, hell, ik speel zelfs nog grotendeels volgens de etiquette.
Off topic: Weezor, ik las dat je vader gaat worden binnenkort. Gefeliciteerd! Ik heb het nog niet zo breed geroepen, maar ik ga ook vader worden! Eind mei is mijn vrouw uitgerekend.
Ik vroeg me af, wat is de online etiquette? Zou iemand het kunnen uitleggen?
Ik vroeg me af, wat is de online etiquette? Zou iemand het kunnen uitleggen?
(Btw, gefeliciteerd, Sandilord en Weezor! )
geen flauwe spams continue grabs beetje een sociaal gebeuren en erg breed zoiets als dat, voor echte feiten van een etiquette geloof niet dat dat echt bestaat maar misschien dat anderen een site kennen ofzo
geen flauwe spams continue grabs beetje een sociaal gebeuren en erg breed zoiets als dat, voor echte feiten van een etiquette geloof niet dat dat echt bestaat maar misschien dat anderen een site kennen ofzo
thx btw sandy en DeTrun
Ahzo. Ik snap het. Zoiets als bvb lows spammen die online (door lag?) moeilijker te blokken zijn op reactie? bvb. df+3 van bryan of db+4 van lili, law?
GGs naar Sandilord, echt een beestachtige Dragunov heb je.
GGs naar DeTrun, je hebt een goede Lili, grappige was dat ik heel soms momenten had waarop ik dacht dat ik tegen mezelf vocht.
Tot slot, GGs naar V-Four met die Lee die me continu bleef rapen.
mijn mening over low sweeps aan desolution duidelijk gemaakt en mijn throw verhaal ook onderbouwd. Waarvan krijg je dan het idee dat ik vind dat ik jou niveau heb? Het verschil tussen low sweeps en throws online en offline is dat sweeps 100% geblockt worden en throws niet (in nederland althans). kyoko gebruikt het niet voor niets. Je hebt nogmaals iemand van de forum verjaagd toen je dit aan hem probeerde te verkondigen. Waarom online een game mechanic wegnemen als je het toch niet serieus neemt? Waarom uberhaupt online spelen? Je herhaalt gewoon steeds hetzelfde zonder meetenemen wat de ander zegt. ik hou er bij deze ook mee op. en owjha lol @ als je wint dan win je blabla. Denk dat het uit de verkeerde mond komt. Leer discuseren please
throws online zijn 100% niet op reactie te escapen. throws offline zijn 100% te reageren op reactie (de kans echter dat er gebroken wordt is niet 100%, dat hangt af van de speler, maar ik kan je garanderen dat bij mij/chin/ricardo dit % echt wel hoger ligt dan 33%). ik snap niet hoe je komt op die 33%. het is 33% dat JIJ je throw varieert met 1,2 of 1+2 niet 33% dat iemand de throw breekt. een goed voorbeeld is een match tegen guanabayjoker. hij throwed mij elke ronde minstes 3x met een 2 throw. zelfs op ANTICIPATIE kan ik de throw niet breken. ik druk 2 dan veel vroeger dan het offline moet.
ABUSE hoeft niet per se spam te zijn. als je online op de juiste moment geregelmatig throwed is dat al abuse. zelfde geldt voor die ene JUIST getimde ss3 die je zelden gebruikt, maar zo de timing online hebt kunnen vinden dat er puur niet op te anticiperen valt. laat staan reageren dus. ik heb liever dat iemand CONSTANT throwed en low sweeps gebruikt, dan iemand die zelden throwed en dus misbruik (ABUSE) van gebruikt. het is een game mechanic online waar er vrijwel niks aan valt te doen. online wordt je gedwongen om te bukken voor dit soort mixups, terwijl dit offline niet hoeft.
ik heb eerder vermeld in een topic ja dat throws ook wel moet kunnen, aangezien je dan alles weg moet nemen wat niet eerlijk online is (strings,-10 punishable moves,sweeps die te zien zijn offline). echter is het nederlands niveau zo dat veel mensen buiten de top 3 throws niet goed breken waardoor het gegarandeerd lijkt. strings worden niet gebukt en sweeps worden niet geblocked. in mijn ogen maakt het voor "minder" vaardige spelers daarom ook niet uit of je online/offline speelt, maar het verschil voor goede spelers is enorm. ik deel de mening 100% dat je offlline mag throwen, maar online is het gewoon ABUSE tegen goede spelers.
@Action, Kap met whinen man, wogus gaat toch niet instorten.. Hij ziet het van één kant, maar hij heeft wel gelijk, dus erken het gewoon.
@Wogus, Laat het gaan, als jij het niet met hem eens bent, dan zeg je dat gewoon één keer en negeer hem verder, want dit is gewoon irritant. Jij weet hoe het zit, verder boeit het toch niet wat action zegt.
GGs naar Sandilord, echt een beestachtige Dragunov heb je.
GGs naar DeTrun, je hebt een goede Lili, grappige was dat ik heel soms momenten had waarop ik dacht dat ik tegen mezelf vocht.
Tot slot, GGs naar V-Four met die Lee die me continu bleef rapen.
Ah, dank je, je was ook goed! En dat betekent dat we allebei in een gelijkaardige stijl spelen met Lili
GGs voor Demonitzu, waartegen ik enkele keren heb gespeeld. Het was een eer om tegen je te spelen, ik zou graag eens offline tegen je willen spelen.
En ook GGs voor Azure Aurora, ik ben nog steeds onder de indruk van de hoeveelheid characters, waarmee je speelt
Ah, dank je, je was ook goed! En dat betekent dat we allebei in een gelijkaardige stijl spelen met Lili
GGs voor Demonitzu, waartegen ik enkele keren heb gespeeld. Het was een eer om tegen je te spelen, ik zou graag eens offline tegen je willen spelen.
En ook GGs voor Azure Aurora, ik ben nog steeds onder de indruk van de hoeveelheid characters, waarmee je speelt
Was zeker leuk met Demon gister in een kamer, waarschijnlijk ook de enige speler op deze site die Roger speelt.
Ik speel een grote hoeveelheid spelers, maar dat is juist niet positief. Ik ken van de meesten alleen de basis en de juggles, maar ik heb geen enkele speler op wie ik me echt focus. Ik ga waarschijnlijk Bob, Bryan of Lee mainen, maar dat duurt nog wel een tijdje.