Ben nu terug van mijn tripje naar Barcelona. Niks echt bijzonders gedaan, alles gezien wat een toerist in Barcelona maar kan en wilt zien.
Op terugweg nog iets grappigs meegemaakt. Op het station van Sants (centraal station van Barcelona) zaten wij op het perron vanwaar onze trein naar het vliegveld zou gaan samen met een horde mensen met al hun koffers. Nou, ik weet niet hoe het met jullie gesteld is, maar ik ben wijs genoeg om af en toe even de informatieborden te checken. En op dat bord stond dat onze trein vertraagd was en dat een andere trein die eigenlijk al een kwartier geleden had moeten zijn vertrokken was vertraagd en aan zou komen op hetzelfde moment als onze trein naar het vliegveld zou gaan. MAAR DAT WISTEN DE MEESTEN ANDEREN NIET! Dus stapten die allemaal in die andere trein die ging naar wat ik uiteindelijk achterhaalde als een industrieterrein. Arme stakkers...
Zal nu trouwens weer eens proberen om my precious filmpies op Youtube te zetten.
De enige klok die ik teruggedraaid heb, is die op het forum. De rest zoals m'n telefoon heeft dat zelf gedaan of staan nog niet goed, zoals m'n wekker. Ben morgen toch vrij, moet weer hard studeren. Denk dat het wel motiveert als de wekker een uur vooruit staat
Had ik gister ook, nu niet meer helaas. Anders had ik een extra studeeruurtje.
Maar even wat anders, het ligt toch niet aan mij dat de site soms zo ontiegelijk langzaam is? De tijdstippen kloppen iig voor geen hol, omdat Wogus op dit moment een post heeft gemaakt met als tijdstip 21.08
Had ik gister ook, nu niet meer helaas. Anders had ik een extra studeeruurtje.
Maar even wat anders, het ligt toch niet aan mij dat de site soms zo ontiegelijk langzaam is? De tijdstippen kloppen iig voor geen hol, omdat Wogus op dit moment een post heeft gemaakt met als tijdstip 21.08
bij mij klopt de tijd op deze site ook voor geen hol
het staat nog steeds 1 uur voorruit
maar dat zie ook wel
Heb het voor je aangepast in de admin. Zag gelijk dat 198 andere mensen de instellingen ook verkeerd hadden staan, moet nu hopelijk voor iedereen goed staan.