Morgen laatste examen, met uitzondering op fysica (in Nederland wordt dat natuurkunde genoemd denk ik) ging alles best wel oke, hopelijk vallen de cijfers dus wat mee en dan ga ik een mooie vakantie tegemoet
Morgen laatste examen, met uitzondering op fysica (in Nederland wordt dat natuurkunde genoemd denk ik) ging alles best wel oke, hopelijk vallen de cijfers dus wat mee en dan ga ik een mooie vakantie tegemoet
Op het Twitter account van de webhost zag ik afgelopen week wel wat tweets over DDoS aanvallen. Ik gok dat het dat geweest is, aangezien ik een bericht naar de webhost gestuurd heb over deze situatie en nog steeds geen reactie erop gekregen heb
Vrijdagavond naar de aftrap van de world tour van Dimitri Vegas en Like Mike gaan kijken in het sportpaleis (Antwerpen), geweldige ervaring en het geluk gehad dat mijn favoriete producer, Steve Aoki, secret guest was.
Hahahaha hoezo zonder? der zijn nog betere alternatieven dan tpb tbh. Al zijn sommige gesloten communities waar ik je niet zomaar binnen kan halen. Maar check torrentfreak maar eens. Zal nieuws staan wat je wel leuk zal vinden . The flag will rise again