Laatst gewijzigd door wogus: 15 januari 2010 om 18:31.
@action paxion ik throw alleen omdat jij throwed. online throwen is gewoon bs. zelfde geldt ook voor ss3. dat sandilord zegt dat ie op reactie te blokken is bs. zulke domme risicovolle tactics gaan echt niet werken offline, vooral niet op lange termijn. je bent mss een goede online speler, maar offline schop je het niet met dat soort dingen.
ik vind het gewoon lachen dat wanneer je dreigt te verliezen, je spel moet baseren op dingen die echt alleen online ermee wegkomen. throwen of gaan sweepen. zo kan ik ook spelen en dat liet ik ook zien
throws 33%? dat is onzin. iemand die goed throws escaped is juist throwen geen 33%. Het is geen 33% dat hij breekt. Het is eerder hoeveel % throws kan hij breken. Als hij bijv. 9 van de 10 throws breekt, lijkt het me sterk dat het een keus van 33% is. Daarbij kan iemand ook nog eens bukken of een highcrush doen. dus het is zeker geen guessing game van 33%
en elke ss3 is er 1 teveel. VOORAL online. offline mag je die move tegen me spammen. elke ss3 die je doet geeft me een kans voor meer schade aan jouw kant
@sandilord die opmerking over dat alles online moet kunnen... dat is echt een heel slecht argument. zelfs met een goede verbinding is het gewoon niet optimaal. sweeps zijn niet te zien, throws zijn niet te breken, spacing is moeilijker omdat je lag hebt met blocken, strings zijn te abusen. ik begrijp echt niet hoe je op zon argument kan komen. het klopt idd dat je mag doen en laten wat je wilt. voor mij geldt het precies hetzelfde. als iemand domme dingen doet kan ik ook zo spelen. mensen zoals action paxion bijv. leuk dat hij complimenten krijgt, maar voor mij blijft het een pure online speler die het alleen ver schopt.
online neem ik niet serieus, maar ik vind het echt dom dat anderen het wel doen. bijv. zou action paxion me in een ft10 veel meer games kunnen pakken dan dat ie dat offline zou doen. ik hoop dat spelers dat kunnen inzien... want ik heb het gevoel dat ze online = offline denken
|