Euhm...blijkbaar heb ik iets gemist
Langs de ene kant moet ik mijn landgenoot Dannie gelijk geven. Het is inderdaad best irritant als die 10-strings lukken online. Ik vind dit best behoorlijk vervelend. Maaaaaaaar dan zeg ik: het is en blijft een spel. Je moet je amuseren! Fuck die ranking. Ik speel om mij te amuseren...
Verder mogen die scheldwoorden achterwege gelaten worden, het helpt echt niets verder...integendeel...het maakt het alleen maar erger!
Maar Dannie, het is blijkbaar een vete tussen u en Fr00ty. Dat begrijp ik wel hoor! Maar dat je er Andy en Akua erbij betrekt is ook geen oplossing he maat...Can't we all just get along?
Maaaaaaar Fr00ty ik heb inderdaad gelezen dat je eens vals geld gegeven hebt. Dat is echt wel niet mooi van je hoor. Als je een weddenschap aangaat, moet je maar de consequenties aanvaarden. Dus vals geld geven is niet echt de bedoeling
Euhm verder heb ik niets meer te melden maar aub jongens...hou het leuk voor jezelf...
PS: Ik zat bij ThaVagrant gisteren, maar we werden telkens gekicked door Andy of Fr00ty..whyyyyyy oooh whyyyy??
|