Gepost door Demonitzu
Citaat:
Dat van de auto customizations wist ik nog niet
Vraagje trouwens, ik heb nog geen digitale cent besteed aan m'n auto's in de online mode. Heeft het invloed op de reparatiekosten als je je auto helemaal verbouwd en een andere speler vervolgens je auto in de fik steekt?
En wat me ook nog niet duidelijk is in de online mode, hoe kan je een nieuwe auto aan je garage toevoegen als je al 10 auto's in je garage hebt staan?
Inderdaad wat Jin-Jun *PoweR* zei, de speler die jouw wagen kapot maakt(tot zover dat er letterlijk niet meer in te rijden is) dan betaalt de speler die je auto heeft vernield de kosten, als je er een verzekering op hebt, heb je geen verzekering er op hoeft hij niks te betalen en ben jij je auto kwijt. Ik denk dat in sommige situaties de andere speler niks hoeft te betalen, als hij je auto bijvoorbeeld in het water rijd, maar dat weet ik niet zeker. Als een andere speler je auto beschadigt heeft en je gaat naar een mod shop dan moet jij de kosten betalen.(als je naar je eigen garage gaat is het gratis)
Je kan maar 10 auto's in je garage. Is je garage vol en wil je een nieuwe auto erin, dan zou je er een auto uit kunnen halen en deze verkopen(dan verdien je er nog wat mee) en dan de nieuwe auto in de garage plaatsen. Er is volgens mij ook een optie om je auto te laten vervangen als je met een andere auto je garage probeert in te rijden, maar dat weet ik niet zeker.
|