He heren, dank voor de props.
Ik had idd last van lag voornamelijk bij latere matches. 143 is -15 (zou zelfs -16 kunnen zijn maar volgens mij niet) dus gebruik alleen als 10 frame punisher. Drags df2, f443, f1, ff2 is meeste damage, maar df2, 41 geeft betere wallcarry:
df2, 41, f1, ff, f1, f443 gaat verder en is betrouwbaarder dan df2, f443, 312.
Het is idd wel zo dat als de verbinding slechter is, ik eerder df2, 41 juggles zal gebruiken.
Over Tother's MTS gebruik: ik weet niet of je MTS4 makkelijk ziet offline. Daarnaast heb je mixups die in your face plaatsvinden waardoor het minder goed te zien is. Ik denk dat de mixups die ik gezien heb ok zijn. cd2 idd niet te vaak gebruiken, maar tegen mij was dat niet zo. cd3 deed je wel vrij veel, maar dat doet iedereen die enigszins snapt hoe het spel werkt:
Huge afstand, vrij snel, mixup, trackt goed 2 kanten op, raakt grounded, -12 (WAT DE FAK???) en + op hit. Bruce is zo ongeveer van slechtste lows naar beste lows gegaan.
Laatst gewijzigd door H0ru5: 12 januari 2010 om 13:22.
Gepost door Sandilord
Citaat:
He heren, dank voor de props.
Ik had idd last van lag voornamelijk bij latere matches. 143 is -15 (zou zelfs -16 kunnen zijn maar volgens mij niet) dus gebruik alleen als 10 frame punisher. Drags df2, f443, f1, ff2 is meeste damage, maar df2, 41 geeft betere wallcarry:
df2, 41, f1, ff, f1, f443 gaat verder en is betrouwbaarder dan df2, f443, 312.
Het is idd wel zo dat als de verbinding slechter is, ik eerder df2, 41 juggles zal gebruiken.
Over Tother's MTS gebruik: ik weet niet of je MTS4 makkelijk ziet offline. Daarnaast heb je mixups die in your face plaatsvinden waardoor het minder goed te zien is. Ik denk dat de mixups die ik gezien heb ok zijn. cd2 idd niet te vaak gebruiken, maar tegen mij was dat niet zo. cd3 deed je wel vrij veel, maar dat doet iedereen die enigszins snapt hoe het spel werkt:
Huge afstand, vrij snel, mixup, trackt goed 2 kanten op, raakt grounded, -12 (WAT DE FAK???) en + op hit. Bruce is zo ongeveer van slechtste lows naar beste lows gegaan.
143 is idd -15. 14 is maar -4 dus die 3 mag ik gewoon niet meer doen als de jab geblocked wordt... cd2 is volgens Bruce z'n frame date maar -14 op block zelfs maar ik gebruik die idd minder tegen mensen die die te simpel blocken en punishen. cd3 is idd beestig, ik dacht dat het niet echt trackte maar je kan de 3 delayen en de low kick zelf is zo snel dat ie niet te steppen valt.
Volgens mij is een MTS+4 wel eens te doen offline, maar natuurlijk niet teveel. Als ze de low verwachten kan je wel natuurlijk wel de mixups beginnen die nog redelijk snel zijn. MTS+3 en +f1 zijn jab interruptable maar MTS+2 zal dan een CH en juggle geven.
Eigenlijk moet ik b,f+4 gebruiken als launchers, die is nog safe maar lastiger te raken.
Frame data van andere characters, die moet ik nog echt onder de knie krijgen. Je merkt meteen als je tegen iemand speelt die het maximum eruit haalt of niet
heej mensen had een kort vraagje heb een zwaard op bryan gezet maar weet iemand hoe ik hem ook kan gebruiken
en als iemand online matches wilt voeg me dan toe UnleashTheA
maar het liefst alleen mensen die een beetje kunnen spelen anders is het niet leuk
kan je het verschil onderscheiden tussen 3,2~f en 3,2?
-peace-
Misschien is het te doen, maar een foutje kan pijnlijk zijn en het blijft volgens mij een halve gok. Het is wel mogelijk om 3,2~f elke keer te hopkicken als ze nooit 3,2 doen imo. Waarschijnlijk crushed je hopkick 3,2~f cd3 maar een 3,2~f cd1 (9 of 10 frames snel) zal je volgens mij uit de lucht halen en een juggle opleveren.
ps: ik amuseer me trouwens ook graag met cd3+4. Je vliegt door de lucht dus iedereen wil punishen maar het geeft +1 op block ^^
Ik ben gewoon radeloos in elkaar geslagen door AcTioN PaXioN in ranked omg. Tegen de meeste Lings die higher ranked zijn doe ik het best nog goed maar ik heb tegen jou echt last om iets te doen...
Ik kan gewoon amper druk zetten, omdat bijna niks je deftig raakt. En als het whiffed, vlieg ik richting de muur om eindeloze mixups te gokken. Waarschijnlijk moet ik meer lows en b+2 CH's opzoeken ofzo.
Als een Bruce je eens goed door elkaar rammelt, wil ik wel wat hints
ok bedankt vatel
wogus ik zou graag een match tegen je willen spelen
-peace-
add me maar
@V4 nee aangezien 3,2 je die 2 ook kan delayen. maar je kunt de mixups proberen te sidewalken naar links, of een hopkick ben je in de lucht tenminste. maar bij de muur zou ik het niet wagen, 3,3 is wall splat
@thother
meeste higher ranked lings misbruiken het feit dat veel mensen ling niet kennen. Hierdoor gaan ze non-stop aanvallen. Ik doe het zelf ook als ik door heb dat ik niet afgestraft word. Mijn defence is sowieso niet al te sterk. Probeer gewoon iets aanvallender tegen me te spelen want ling is heel irritant als je de speler niet kent. Verder moet je aan je spacing werken. Ik durf te wedden dat bruce hele goede spacing tricks heeft. Zelf ga ik bij aanvallende tegenstanders veel spacen om te kunnen whiff punishen.
@thother
meeste higher ranked lings misbruiken het feit dat veel mensen ling niet kennen. Hierdoor gaan ze non-stop aanvallen. Ik doe het zelf ook als ik door heb dat ik niet afgestraft word. Mijn defence is sowieso niet al te sterk. Probeer gewoon iets aanvallender tegen me te spelen want ling is heel irritant als je de speler niet kent. Verder moet je aan je spacing werken. Ik durf te wedden dat bruce hele goede spacing tricks heeft. Zelf ga ik bij aanvallende tegenstanders veel spacen om te kunnen whiff punishen.
Ik heb je ling wel ongeveer door "Online".
Online kon ik je eindelijk punishen met Bryan na de hand.
@V Waarom die Vatel?
@thother
Niet te offensief tegen Action spelen als je zijn ling niet kent.
Hij kent ook niet elke speler, maar speelt wel altijd safe, en dat moet je ook doen om Action te verslaan, want een cd_2 zie ik hem wel punished met zijn Ling, MTS waarschijnlijk de meeste ook, mits het lag free is.
Je went wel aan action zijn spel, eerst verloor ik aan de lopende band, maar dat veranderd met de tijd.
@Jay
We liepen gister echt te klote met Malekith in die kamer xD
Het sloeg gewoon nergers op, maarja, het was wel lachen.