Laatst gewijzigd door AcTioNPaXioN: 14 september 2009 om 01:12.
Wow, video is echt geniaal. Ben 3x klaargekomen op de camera en editing werk. En natuurlijk het rijden.
@ Snoops. Mijn mening over de os is puur gebasseerd op het programmeer werk en niet op de graphical user interface. Persoonlijk vind ik ook dat de ps3 logisch inelkaar zit (op de muziek besturing tijdens het multitasken na). Alleen kunnen ze geen f*ck van het programeren.
Voorbeeld: Waarom stopt de muziek als je een setting wilt veranderen, naar de store gaat of een game opstart? Waarom is de ingame xmb zo langzaam? Waarom loopt dat ding bij bepaalde spellen en intensief gebruik van de friendlist vast? Waarom is er geen universele chatfunctie zodat je in verschillende games met elkaar kan praten? Waarom is er geen universele Gamesinvite functie? Bij Xdoos krijgje gewoon een uitnodiging voor een room van een vriend, klik je op accepteren dan start de game en ga je direct naar de room. Waarom kan men tijdens het chatten in de xmb niets anders dan chatten? Geen muziek, geen webbrouwser, geen games! teveel voor de krachtige cell? Ow en niet te vergeten: Waarom is Home zo gay? Ik kan nog wel uren doorgaan maar you get the point.
Xbox had de meeste van deze functies bij lancering (een jaar eerder dan de ps3). De rest is er 3jaar geleden bij gekomen. Ook heeft de 360 apps als twitter, Last.fm en facebook
Het is geen mening als ik zeg: 360 OS ligt vele jaren voor op de XMB. Dit is een feit. Ik doel hierbij dus niet op de interface. Overigens zit de interface van de nieuwe xbox os heel goed in elkaar. Zelfs beter dan de ps3. Dit is uiteraard wel een mening.
Als je beide consoles in je bezit had had je vast begrepen wat ik bedoel. Vergeet niet; Microsoft is een software bedrijf, Sony niet!
@Loveyoujun:
Ik wilde je niet beledigen. Vond het gewoon een nutteloze oppervlakkige opmerking. Ik onderbouwde mijn mening in die post dus waarom sugereren dat ik een fanboy ben? Ik wilde dat je dit zelf inzag. Ik ben heel lief
Kusje
|