Dit is wel een beetje waar ik op gokte/hoopte.
Een aantal van jullie weten wel dat mijn werk voor een groot deel bestaat uit analyse van en omgaan met gedrag, gedachten, de hele psyche. Het enige wat ik heb gedaan is een samenvattende observatie geven + ervaringen en kijk wat er gebeurt, geweldig
Bedankt voor de backup gasten, goed om te lezen. Ik voel me helemaal niet aangevallen maar geniet van de reactie van mensen die een spiegel wordt voorgehouden.
@Azure: ik heb ook absoluut niks tegen jou gast, mijn punt had ik al gemaakt dus hoef ik niet meer te herhalen. No hard feelings at all.
@action: ik dig je humor man, goeie shit. Ik bied daarom bij deze ook mijn excuses aan. Niet alleen aan Choembix, maar aan iedereen die dit leest. Gewoon omdat het kan. Sorry mensen... sorry sorry sorry.
@Vatel aandachtsgeil arse-ellic lunar spaceman chocobo cloud final fantasy 7t/m13 V8 powered by Shell Boko Bokito Blijdorp Hyves Lee is een homo Emperor: ik ben zeker ownable. Ik speel een leuke Drag maar zal zelf nooit uitspraken doen dat ik iemand volledig own. (als ik serieus ben dan)
En haal mijn naam maar weg bij Ganny. Ik speel hem heel weinig meer en als iemand even zijn best doet speelt ie hem waarschijnlijk beter. Als er iemand anders staat word ik misschien weer getriggerd om hem te gaan spelen, wie weet.
Oh ja, en ik own je volledig.
|