Ik heb een paar ideeën over deze character:
1. Het is een gloednieuwe vrouwelijke character, we hebben met Leroy en Fahkumram ook al nieuwe characters toegevoegd zien worden.
2. Terug keer van Kunimitsu, de vrouwelijke character die nog niet in de game zit, maar toch de meest unieke moveset heeft.(Michelle, Christie, Jun(soort van) hebben hun moveset al in de game)
3. De taekwondo character van Tekken Mobile die nooit uit is gekomen omdat de game werd stop gezet. Best wel een cool design naar mijn mening. Misschien dat ze dan ook wel een aantal Baek moves krijgt.(please geen kloon character)
4. Misschien een nieuwe guest character, ik gok dat dit dan Tifa zou zijn van FF7, aangezien deze pas een remake heeft gekregen en deze game het best wel goed lijkt te doen. Ook kan ik me herinneren dat wel veel mensen requests deden voor deze character toen Harada vroeg welke guest character zij in T7 willen zien. Noctis zit al in de game, je kan je afvragen of ze 2x een FF character willen toevoegen, echter betekent dit misschien wel dat bespreken en papierwerk minder tijd zal kosten aangezien ze dit al eerder hebben gedaan.
5. Lijkt me heel onwaarschijnlijk, maar ik heb op twitter ook mensen voor Christie zien vragen en dan eventueel met een nieuwe moveset. Nee dank je, maar er zijn mensen die ernaar vragen(waarschijnlijk dezelfde mensen die voor Eliza en Anna gingen spammen) dus wie weet.
|