in de move list van lili staat lashing iris er 2x in? één maal als mid, en één maal als unblockable? wist even niet waar ik het moest posten, maar ook een goede reden om de 'question' topic in te luiden voor tekken 7
Jun zit niet in de arcadeversie van Tekken 7, maar het is mogelijk dat ze wel in de consoleversie van Tekken 7 terecht zal gaan komen. Tussentijdse aankondigingen in aanloop naar de release van de consoleversie zullen uitwijzen of dit het geval zal zijn
Hopelijk is dit niet de verkeerde topic om een vraag te stellen over toernooien.
Wanneer TK7 uit komt worden (waarschijnlijk) toernooien georganiseerd door TKZ? Mijn vraag is dan ook waar het plaats zal vinden en of er uberhaupt een toernooi komt.
Kijk er namelijk naar uit om een keer mee te doen, voornamelijk voor de gezelligheid
Ja, met Tekken 7 gaan we ook gewoon weer toernooien organiseren. Zoals het er nu naar uitziet komen er toernooien in de regio Amsterdam en in de regio Rotterdam. Het hoe en wat maken we later bekend, eerst op een exacte releasedatum voor de game wachten
Ja, met Tekken 7 gaan we ook gewoon weer toernooien organiseren. Zoals het er nu naar uitziet komen er toernooien in de regio Amsterdam en in de regio Rotterdam. Het hoe en wat maken we later bekend, eerst op een exacte releasedatum voor de game wachten
Tnx voor de reactie, kijk er graag naar uit!
(De release moet inderdaad wel eerst bekend worden, hopelijk nog eind dit jaar wat meer nieuws hierover.)
Laatst gewijzigd door Snoops: 9 januari 2017 om 16:47.
nu paul z'n burning fist nu als rage art heeft, heeft hij dan nog z'n b,b+1+2 unblockable?
had t al gevonden
qcb+1,bb+1+2! zou wel grappig zijn als je dat ook kon doen zonder rage art
Ik ben van plan om Tekken 7 aan te schaffen, ik moet 't puur van single player en online gaan hebben aangezien m'n vrienden allemaal SFV offline tegen elkander spelen. Maar hoe is de online ik hoor er verschillende verhalen over.