Laatst gewijzigd door AcTioNPaXioN: 6 juli 2017 om 17:31.
Gepost door Zephorious
Citaat:
Vraagje!
Ik heb een PS4 Nacon Revolution Pro Controller die ik graag gebruik! zijn deze ook toegestaan??
daar zit geloof ik geen macro knoppen op. Dit weet ik niet zeker. Zolang je niet kan programmeren dat je met 1 knop een set inputs geeft is alles prima. Je mag uiteraard via de configuratiescherm je shoulder buttons instellen natuurlijk.
---------- Dubbelpost samengevoegd ----------
Gepost door Ki4Life
Citaat:
Heb een Xbox One Razor Atrox Fightstick die ik met een ChronusMax gebruik op PC.
Werkt dit ook op de PS4 en is dit toegestaan? (* *)
Sorry bro, maar dit moet je even zelf googlen. Ik weet hier niets van af. Torgestaan zolang die niet programmable is.
Gepost door Shirdel
Citaat:
When are pools going to be announced! Evo pools are already out and that's happening a week later than this, we have no time to prepare for who we might be facing
It's not a requirement for tournaments to publish the pools beforehand though. Lionz Den never publishes the pools for example. And no Dutch tournament has ever published it before. We will publish it tomorrow or on Saturday. (we had no deadline because Namco did 1 last marketing push a week ago, they couldnt help us out with money but wanted to help spread the word to casuals, and helped out a lot with other stuff/ non monetary prizes). It's hard making pools when the list isnt compleet.
Gepost door Shizumasa
Citaat:
Ik las dat dit ook wordt gestreamed. Ik neem aan omdat dit niet een Master event is, dat die niet op de officiële Tekken Twitch wordt gestreamed. Waar wordt die precies gestreamed? Een vriend van me wilt het graag zien.
Geregeld dat wij wel op de officiele twitch kanaal mogen Zal niet op de tekken twitch kanaal zijn waarschijnlijk maar gewone twitch kanaal. Maar er komt hier sowieso een post over aangezien meer mensen het willen zien
|