Hele gave trailer, kan niet wachten om die geweldige story mode te spelen. Jammer dat we zo'n 3 maanden langer moeten wachten dan eigenlijk de bedoeling was, maar ik heb liever een goed eindproduct, dus vind het niet heel erg. Het wordt vast het wachten waard.
Ik weet nog niet helemaal wat ik vind van een season pass voor Tekken. Harada was ook altijd tegen betaling voor characters, misschien is het tijdelijk exclusief en dat je deze characters eerder kan spelen tegen betaling? Of misschien zoals het volgens mij is bij Street Fighter V dat je het in-game ook kan unlocken?
Citaat:
Volgens Katsuhiro Harada wordt er nog één klassieke outfit later onthuld.
Ik hoop Hwoarangs player 1 outfit van Tekken 4, maar dat zal vast niet.
Hieronder een paar dingen die me opvielen in de trailer.
Een nieuwe stage waar een gevecht tussen Lee en Alisa te zien. Ik gok dat deze stage zich afspeelt binnen Violet Systems waar Lee Alisa heeft gerepareerd en dat dit gevecht of dient als een test of het gelukt is of dat er iets mis is gegaan bij de reparatie waardoor Alisa dus Lee aanvalt.
Toon spoiler
Ook is er een mysterieus figuur te zien in de trailer die door de woestijn loopt. Mogelijk een nieuw personage? Of een character die er al in zit?
Toon spoiler
Is het misschien Jin? Er is ook een kort stukje van Jin in de trailer in een andere outfit, is hij degene die daar door die woestijn loopt?
Toon spoiler
Hieronder kan je de CGI van Eliza zien.
Toon spoiler
|