TekkenZone heeft zich afgelopen week als partner aangesloten bij het eSports platform Black Label eSports. In de Nederlandse fighting game community hebben ook DutchNoobz en Avalon zich aangesloten bij het initiatief.
Black Label eSports is een nieuw platform voor kwalitatieve Nederlandse eSports organisaties ter promotie van de groeiende eSports markt in Nederland. Het platform is opgezet door het bedrijf Blammo, bekend van ondere andere het televisieprogramma Gamekings en het evenement Firstlook Festival.
De partnerschap voorziet o.a. in het promoten van onze evenementen, de mogelijkheid om voorrondes van Black Label eSports toernooien te organiseren, de mogelijkheid om gezamenlijk een evenement te organiseren en algemene ondersteuning bij het organiseren van onze evenementen. Op langer termijn kunnen de mogelijkheden zelfs nog toenemen. Een toekomstig Tekken 7 toernooi op de mainstage van Firstlook Festival met een livestream, honderden toeschouwers en een royale prijzenpot is niet langer een onrealistische gedachte.
Twee nieuwe organisaties sluiten zich bij Black Label eSports aan: Avalon (Super Smash) en Tekkenzone (Tekken en Mortal Kombat). Welkom!
Ah dit is echt geweldig nieuws. Meningen of Firstlook daargelaten zou Blammo de FG toernooien wel echt naar een volgend niveau kunnen helpen. Ben enorm nieuwschierig wanneer we hier iets van gaan zien
Ik zat er al aan te denken om dit jaar naar Firstlook te gaan, helaas zijn er nog geen games bekent, dat is eigenlijk iets wat me nog een beetje tegen houd. Hopelijk zal er Tekken 7 zijn, dan ga ik zeker.
Ik zat er al aan te denken om dit jaar naar Firstlook te gaan, helaas zijn er nog geen games bekent, dat is eigenlijk iets wat me nog een beetje tegen houd. Hopelijk zal er Tekken 7 zijn, dan ga ik zeker.
tekken 7 kan je vergeten ps4 en xbox one is nog niet eens bekent waar neer die uit komen.