Zat net even naar die site te kijken. Denk dat die sessions perfect werken voor group events enzo. Maar weet niet of het ook zo goed zou werken als een personal challenge idee. Maar dit is natuurlijk ook een "algemene" site dus het zou heel anders kunnen zijn wanneer je zoiets direct voor TZ maakt.
Ik denk zelf wel dat notificaties genoeg zouden zijn. Als je zoiets opstart ga ik er iig van uit dat je dat dan ook wel wilt bijhouden. Dus je bezoekt de site dan regelmatig. En als je notificaties doorgestuurd krijgt naar je mail adress dan kan je het helemaal niet missen.
Leaderboards en ladders. Niet een must. Iig zeker nog niet in het begin. Maar zou wel leuk zijn met verloop van tijd. Beetje competitie is altijd goed denk ik en het maakt het ook makkelijker om iemand uit te dagen. Buiten dat je iemand uit daagt waar je het gewoon leuk lijkt om tegen te vechten kan je ook echt speciafiek betere spelers zoeken (die misschien niet extreem maar een beetje beter zijn (w/l ratio) om jezelf te testen en te verbeteren.
Wat de practise sessies etc. betreft. Zoals die psn sessions eruit ziet en als wat jij gemaakt hebt er echt op lijkt dan gaat dat automatisch wel. Je geeft het gewoon aan in de titel en klaar is kees. Als jou design natuurlijk groups ondersteund.
Hmm denk dat dat een reactie op alles is. Ben nog heel slaperig dus zal het later vandaag nog wel effe nalezen haha
|