Tekken 7 krijgt mogelijk een nieuwe character in de vorm van een Arabische character. Aanleiding hiervoor is een oproep op Twitter van Katsuhiro Harada aan de Arabische fighting game community.
Harada vertelt dat concepten voor zo'n character al sinds Tekken 5 bestaan, maar maakt zich zorgen hoe hij zo'n character op respectvolle wijze volgens het Arabische geloof kan implementeren. Na de release van Tekken Tag Tournament 2 kreeg de Japanner al kritiek vanuit de Arabische wereld, omdat de stage Modern Oasis het woord "Allah" op de vloer had staan en het respectloos zou zijn om op de naam van God te staan. Dit euvel is later verholpen met patch 1.03.
Me and development team needs Arabian Fighting Game community power. We need discussion about "Concept desig… http://t.co/UTj6A7A55X
Me and development team needs Arabian Fighting Game community power. We need discussion about "Concept design(We have some ideas already from Tekken5)". Because Me and Development team is all Japanese.
We know we got a lots of Tekken fan in UAE and Arabian.
BUT, we don't know "We do not know what kind of design they like". And we should learn about Arabian culture.
I'll planning "open OR close internet discussion" with Arabian fighting game fan community
Dat zou nog kunnen leiden tot een ban van het spel in het Midden-Oosten en Noord-Afrika als ze het niet goed aanpakken. Maar allesinds een goed teken dat hij zich eerst informeert .
Ik hoop eerder dat ze Jaycee toevoegen. Niet Julia Chang als Jaycee, maar een orgineel karakter.Ik weet dat TTT2 niks met het verhaal heeft te maken, maar het zou me toch leuk lijken.
Ik hoop eerder dat ze Jaycee toevoegen. Niet Julia Chang als Jaycee, maar een orgineel karakter.Ik weet dat TTT2 niks met het verhaal heeft te maken, maar het zou me toch leuk lijken.
Het zou mij ook wel leuk lijken want eigelijk is julia jaycee niet echt dus zou wel leuk zijn ja