Laatst gewijzigd door JinKazshima: 17 juli 2014 om 19:47.
Na wat er is geabeurt met Jin in de Scenario Campaign ending van Tekken 6 denk ik dat Jin zich weer "Under the radar" zal houden net zoals hij deed in Tekken 4 en dat het verhaal deze keer zich meer zal focussen op Kazuya en Heihachi.Het leek als of Kazuya aan het eind van de trailer wou transformeren naar Devil Kazuya...Zou het mogelijk kunnen zijn dat Devil Kazuya ook weer eens een roll gaat spelen?Een Story mode net zoals Tekken 5 met cut scenes zou niet slecht zijn
Ik zou de characters zeker halveren en de meest belankrijkste houden.Een roster dat in de buurt komt van TTT1 lijkt mij het beste met alleen de meets iconische Tekken characters.Een optie zoals Tekken 1 zou ook niet slecht zijn waarbij je bijvoorbeeld Start moet drukken bij Jun om met Asuka te kunnen spellen maar dat het bijna niks verschilt qua movelist en dat ze ook geen rol spelen in het verhaal.Ik hoop ook dat ze het unlocken van characters weer trug brengen netzoals vroeger door Arcade/Story mode te spelen.
Ik hoop dat de gameplay anders wordt dan Tekken 6 en TTT2...mischien weer eens een Tekken zonder bounds of gewoon iets nieuws dat we nooit eerder hebben gezien...mischien wel een nieuwe movesets voor sommige characters
Gepost door Demonitzu
Citaat:
maar ik hoop dat verzwakte toestanden qua HP gaan weergeven in een half geconcentreerde houding, characters die naar adem gaspen, etc.
Dat zou wel een goed idee zij...en ik hoop dat ze de geluids effecten tijdens het slaan en trappen ook wat realistischer maken en met de UE4 zal het allemaal nog beter worden!!
Qua presentatie hoop ik dat ze de stage en muziek ook beter maken...Ik heb het gevoel dat het na Tekken 5 omlaag is gegaan en dat TTT2 weer eens een klein tikje omhoog is gegaan.Een stage en een eige theme song voor iedere character zou ik wel goed vinden aangezien we tog nietmeer een roster van 50+ characters zullen krijgen
En als laatst hoop ik dat het weer een sirieuse Tekken wordt inplaats van grappige endings,characters die worden gecostomized naar Power Rangers met knuffeltjes of characters die totaal niet meer sirieus worden genomen zoals Heihachi...Ik hoop dat de costomization weer zoiets wordt zoals Tekken 5 of Tekken 6 maar niet er in overdrijven en jou niet de optie geven om een totaal andere charcter met de zelfde move list er van te maken maar jou juist de optie geven om bijvoorbeeld oude oufits bij je characters aan te kunnen passen
|