Injustice : GAU is de nieuwe fighter van netherrealm studios (developers Mortal Kombat) , deze game lijkt heel erg op MK imo, alleen dan met DC comics characters. Hij verschijnt tussen 16-19 april Wat denken jullie ervan? Ik ga hem alvast kopen als hij goede reviews krijgt, ziet er leuk uit.
Ja zelfde makers ook, alleen geen fatalities dat is wel jammer. Heb MK ook en vond die game ook vet. Ga hem denk ik ook wel halen als ik m voor een redelijke prijs op kan pikken. En DC characters lijkt me wel lachen om mee te vechten. Wie wil er nou niet Bane in elkaar meppen met Batman
Ja zelfde makers ook, alleen geen fatalities dat is wel jammer. Heb MK ook en vond die game ook vet. Ga hem denk ik ook wel halen als ik m voor een redelijke prijs op kan pikken. En DC characters lijkt me wel lachen om mee te vechten. Wie wil er nou niet Bane in elkaar meppen met Batman
Fatalities passen niet echt in de stijl van DC denk ik :p Weet iemand trouwens welke age rating het krijgt? Vermoedelijk 16 denk ik.
Wil hem misschien kopen voor de PS Vita, als digital download zodat ik hem er altijd op heb staan. Is dit zo'n fighter die net als Tekken leuk blijft, of ben je er klaar mee zodra je hem uitgespeeld hebt.
Ik heb 'm niet uitgebreid gespeeld. Ik ken wel een aantal mensen die er erg enthousiast over waren in aanloop naar de release, maar ik geloof niet dat iemand van hen nog veel aandacht aan deze game besteed